Před začátkem první sezóny se do hry dostávají první balanční změny.

Jayfresh nejprve představuje to, jakým způsobem Respawn přemýšlí nad balancí své hry.

Hlavním cílem našeho týmu je naslouchání feedbacku od hráčů, zpracování dat, které dostáváme z her, jejich upravení a zkoušení. A tak stále dokola. Snažíme se, aby tyto úpravy nebyly tak časté, ale dobře testované s větším dopadem na hru.

Kromě toho se samozřejmě zaměří i na tzv. hotfixy, tedy rychlé úpravy hry, pokud se něco opravdu pokazí.

Respawn zatím nechce dělat ukvapené či obrovské změny, protože je zde stále mnoho hráčů, kteří se hru učí. Meta ve hře se stále mění a tak se například Mirage nyní nehraje tolik jako před dvěma týdny, protože se hráči naučili rozlišovat jeho klon od skutečné postavy.

ZBRANĚ

A nyní konečně k samotným změnám. Vývojáři si myslí, že zbraně obecně jsou celkem dobře vybalancované, kromě Wingmana a Peacekeepera. Wingman byl myšlen jako zbraň pro hráče, kteří dokáží lépe mířit, nyní spíše působí jako automatický deagle, než jako ruční kanon, stejně tak se změna dotkla i Peacekeepera se Shotgun boltem. Dále se zvýší i množství Energy zbraní a nábojů.

Wingman

  • Rychlost střelby se snížila z 3.1 na 2.6 střel za sekundu
  • Násobek poškození attachmentu Skullpiercer Headshot se snížil z 2.5 na 2.25
  • Zvýšil se rozptyl střel a snížila se doba, za kterou se rozptyl vrátí zpět

Peacekeeper

  • Změny Shotgun boltu se dotkly pouze jeho použití s Peacekeeperem. Upravila se míra, s jakou zvyšuje rychlost střelby
    • Level 1 z 10% na 7.5%
    • Level 2 z 20% na 13%
    • Level 3 z 25% na 16%

Snížilo se celkové množství Wingmanů a Peacekeeperů, které můžeme na mapě najít

Zvýšila se dostupnost Energy zbraní a nábojů.

Proč se změny nezaměřily také na P2020 nebo Mozambique?

Ve hře funguje jakási křivka, která jednoduše znamená, že některé zbraně najdete častěji, ale budou slabé, zato ostatní budou vzácnější, ale silnější. Vývojáři to tak chtějí zatím ponechat.

Další změny

Byly opraveny různé chyby, které způsobovaly odpojení od hry.

Jak se budou balancovat legendy?

Co se týče balancování legend, záleží na několika faktorech: Jak často se hraje, jak často vyhrává, jak si vede proti ostatním legendám a samozřejmě názory hráčů. Zatím jsou všechny postavy tak nějak akorát. Ale samozřejmě je vidět, že „větší“ postavy jsou méně hrané právě díky svým velkým hitboxům. Na změnách se zatím pracuje, ale protože jsou to skutečně velké změny ovlivňující hru, bude to chvíli trvat. Respektive přijdou s příchodem první sezóny.

Velké balanční změny (Season 1)

  • Upraví se hitboxy Caustica, Pathfindera a Gibraltara.

Menší balanční změny (Season 1)

Caustic

  • Zvýšil se cooldown na pasti z 25 na 30 sekund.
  • Zvýšil se dosah plynu o 10%.
  • Byla odstraněna sekundová prodleva, která nastala mezi vynořením plynu a zraňováním nepřátel.

Pathfinder

  • Zvýšil se počet beaconů na mapě z 10 na 12.

Lifeline

  • Snížila se šance na získání armoru čtvrté úrovně z care package.

Bangalore

  • Rychlost její pasivky se snížila ze 40% na 30%.