Jak Riot přistupuje ke kreativním a nezamýšleným využitím schopností?
Nový díl série Ask Riot se zaměřil především na schopnosti agentů. Jak se Riot staví ke kreativním způsobům využití a je něco až za čarou? Dostane se řeč i na vylepšení hry a prostorový HRTF zvuk.
Jaký je váš postup, pokud vidíte, že hráči používají schopnosti jiným způsobem, než bylo zamýšleno?
Viděli jsme již dost využití schopností Agentů různými způsoby. Některé nám přijdou super, jiné ne. Sage Barrier Orb je skvělým příkladem. Najdou se kreativní využití, boosty, průchody a kombinace s jinými schopnostmi. Na druhou stranu vzniklo mnoho bugů.
Snažíme se zachovat různorodost a prakticky neomezené využívání schopností, aby každá hra působila vzrušujícím dojmem. Zároveň se snažíme hodnotit, zda nové způsoby využití schopnosti nekazí taktické pojetí hry. Spolupracujeme na tom s komunitou a rádi si poslechneme zpětnou vazbu.
—Jay Watford, Lead Character Designer
Přidáte možnost změnit něco v nastavení při výběru agentů?
Přidáme to na seznam věcí, které se do hry dostanou. Prioritu to ale aktuálně nemá.
—Naoise Creaven, Senior Producer
Snížilo HRTF hlasitost schopností a kroků? Přijdou mi více vzdálené, ale lze snadněji zjistit odkud popcházejí.
HRTF nezmění hlasitost ani vzhledem ke vzdálenosti. Ani nemění tlumení od okolního prostředí. Chce si to jen zvyknout.
—Peter Zinda, Audio Director