Práce přesčas jsou prý nesnesitelné.
Pokud byste pravidelně pracovali do pozdních nočních hodin, už to by možná bylo v roli programátora podivné. Když si ale večer pracujete na hře a v tu ránu vedle vás spadne trubka, jelikož dělníci si mysleli, že v budově takto pozdě již nikdo nemůžu být, možná si řeknete, že je už něco špatně. Tedy pokud jste v roli vývojářů z Naughty Dog.
Tak začíná další z článků Jasona Schreiera, velmi známého herního novináře, který přinesl odhalení okolo vývoje Anthemu, crunche v Rockstaru i dalších studiích. Ve svém dlouhém článku mluví o tom, že Naughty Dog je už dlouho velmi dobré studio, ale neustálé práce přesčas a důraz na detaily z něj pomalu dělá stále kvalitní, ale špatně hodnocené pracovní prostředí.
To také způsobuje to, že z něj postupně odchází ty špičky, které dokázaly vytvořit ty nejlepší hry studia, a je extrémně těžké nabírat nové lidi, jelikož crunch v rámci Naughty Dog je profláklý skrz celé Los Angeles. Jelikož vývojáři neustále odchází, vznikají v rámci studia další mezery a další zpoždění, na které doplácí ti, kteří se rozhodnou zůstat. Vývojáři tak hovoří o depresích, naprostém vyhoření, problémech ve vztahu a dokonce i zdravotních problémech z přepracování. Pokud máte o toto téma zájem, rozhodně doporučujeme si článek přečíst.