Vývojáři poodhalili některé detaily.
GSC GameWorld pečlivě pracují na pokračování série S.T.A.L.K.E.R. a o své dosavadní výsledky a plány se vývojáři podělili v rozhovoru s youtuberem Antishnapsem.
První informací navazuje na dnešní fenomén battle royale. Ten prý v novém Stalkerovi není a ani nebude. Hlavní inspirací pro nový díl Stalkera jsou původní tři díly, tedy Shadow of Chernobyl, Call of Pripyat a Clear Sky. Ty si hráče získali především svou realistickou atmosférou a vývojáři se budou snažit ji napodobit.
Tým se navíc snaží do hry dát ty nejlepší technologie, díky čemuž by hra měla vypadat moderně. S datem vydání v roce 2021 bude nejspíše ray tracing samozřejmostí. S.T.A.L.K.E.R. 2 má už od vydání podporovat moderskou komunitu a tím hru neustále oživovat. Bohužel se ale neplánuje VR verze. Na gameplay či více podrobnějších informací si ještě nějakou dobu počkáme, dost možná až na příští E3.