Druhý díl free-to-play střílečky s názvem Call of Duty Warzone vyšel před několika dny a ne všichni hráči jsou nadšení. Vývojáři z Activisionu odebrali funkci slide-cancelu, zpočátku servery nezvládaly nápor hráčů a na nejnovější konzoli od PlayStation hra se občas zasekává. Jeden z nejpovolanějších hráčů série, který by vývojáře měl kritizovat, je Dr Disrespect, bývalý level designér série a nynější streamer na plný úvazek. Co si o Warzone 2.0 myslí?

Lootování je příšerné, říká Doc

V minulosti se o chystaném Warzone 2.0 nevyjadřoval vždy nejlépe. Dr Disrespect dokonce predikoval, že mód DMZ selže, a to hlavně kvůli hloupě vytvořené umělé inteligenci, která zkrátka nikdy nebude stejně dobrá, jako tým ostřílených hráčů. Není to ale jen umělá inteligence. Po několika zápasech v režimu battle-royale proti ostatním hráčům měl Doc jasno.

Zatímco v předchozím díle fungoval systém, který po zabití nepřítele rozprášil jeho výbavu po zemi na místě, kde zemřel, nyní se vývojáři chtěli přiblížit realističtějšímu lootování, a tak už na zem padají jen zbraně. Veškeré náboje a další věci zůstanou v batohu, který má každý hráč na zádech. Co na to Doc?

Nevím, na co se to k##va koukám, nemám sebemenší tušení. Tenhle zážitek z lootování, to je něco jiného. Je to příšerné.

Jak sám DrDisrespect řekl, jeho hra, kterou vytváří, bude mít úplně jiný systém sbírání výbavy a určitě neudělá tu samou chybu, jako Activision. Systém lootingu je ale jediná mechanika, kterou Doktor kritizuje. Jinak je podle něj hra dost fajn a samotný zážitek ze střílení podle něj také není nejhorší.