Vyhazovy se netýkají přímo vývojářských týmů.
Když se podíváme, jak se mění svět okolo nás, musíme se měnit s ním. Děláme zásadní kroky, abychom našich hráčům přinesli jejich požadavky a plnili naše závazky. Tyto kroky jsou ale velice těžké a nebereme je na lehkou váhu. Jsme přátelé a zároveň kolegové a každého si vážíme. Děláme vše, co se dá, abychom se postarali o naše lidi a pomohli jim najít další zaměstnání.
Tak se k velkému propouštění vyjádřil šéf EA Andrew Wilson. To se týká 350 zaměstnanců z marketingového, vydavatelského a operačního segmentu. Kromě toho se EA rozhodlo zmenšit svůj vliv v Japonsku a Rusku. Změny se tedy prozatím netýkají vývojářských týmů. Tyto rozhodnutí následují po celkem náročném a neúspěšném kvartálu, kdy se EA nepovedly prodeje Battlefieldu 5. I tak se ale toto rozhodnutí zdá unáhlené, jelikož se nyní velice daří Apex Legends a i Anthem vydělal přes 100 milionů dolarů.
EA ale bohužel následuje trend posledního půlroku, kdy propouštěl i Activision Blizzard, Visceral Games či Telltale. Dohromady tak o práci přišlo na 2000 lidí.