Dota 2 dostala balance patch a zde je soupis změn a novinek.
Máme tu Patch 7.02 označovaný jako balance patch.
Obecné změny
- Věže nově neutočí na neutrální jednotky
- Schopnosti Meat Hook, Telekinesis a Toss již nevyvolají aggro od neutrálních jednotek
- Shriny jsou nyní možné zničit až po zničení jedné T3 věže (dosud to bylo možné po zničení všech T2 věží)
- Satyr Trickster (neutral creep z medium/hard campů) - Zpomalení schopnosti Purge změněno z 100/80/60/40/20% po dobu 5s na 50/40/30/20/10%
- Regen runa a Aegis regen má nyní stejná pravidla pro zrušení působení dle přijmutí poškození jako Healing Salve
- Observer wardy mají nyní Fog of War simulator, který znázorňuje okolí, které warda dokáže odhalit (počítá i se stromy a terénem)
- Sentry wardy jsou nyní v shopu po 1ks za 100 zlaťáků
- Lycan je zpět v Kapitánském režimu
Změny v terénu
- Kolem Dire věží bylo přidáno více stromů tak, aby zakryly teleportaci hrdinů
- Byly prohozeny spoty v džungli u Dirů a to Ancient s medium campem. (u secret shopu)
- Wardící spot nalevo od ancientů na dire straně nově nedává vizi na runu před Roshanem
- Byl zmenšen spawnbox u hard campů na Dire straně
- Posunut box pro spawn Ancientů v Dire sekundární jungle (ward na high ground nyní neblokuje daný kemp)
- Posunut spawnbox Ancient kempu směrem dolů (dříve to byl Medium kemp) v druhé Dire džungli (takže wardení na High Ground nezablokuje kemp)
- Opravena chyba, kdy Dire ancienti byli někdy při spawnu zaseknutí ve stromech.
Změny v itemech
Battle Fury
- Rozsah zvýšen z 280 na 300
- Dosah navýšen z 520 na 570
Blademail
- Poškození z tohoto předmětu již neaplikuje efekt spell lifesteal
Bloodthorn
- Cooldown zvýšen z 11 na 13
Dragon Lance
- Obratnost snížena z 14 na 13
Heaven's Halberd
- Šance na Maim zvýšena z 24% na 35%
- Cooldown snížen z 30 na 22 sekund
Helm of Dominator
- Všechny staty změněny z 6 na 4
- Při zabití ovládnutých jednotek získáte 125 zlaťáků
Sange
- Šance na Maim zvýšena z 24% na 30%
Sange and Yasha
- Šance na Greater Maim zvýšena z 30% na 35%
Silver Edge
- Poškození z Shadow Walk sníženo z 225 na 200
Solar Crest
- Brnění zvýšeno z 10 na 12
Tome of Knowledge
-
Za každou použitou knihu získáte navíc 135 XP (předtím 100 XP)
Změny hrdinů
Abaddon
- Level 10: talent změněn z +15% k získání zkušeností na +20%
Alchemist
- Level 15: talent změněn z +15 rychlost pohybu na +80 poškození z Unstable Concoction
- Level 25: talent změněn z -4 brnění z Acid Spray na -5
Ancient Apparition
- Level 15: talent změněn z +25 regenerace HP na +30
- Level 15: talent změněn z +15 inteligence na -1s cooldown pro Ice Vortex
- Level 20: talent změněn z -30 sekund pro znovuoživení na -35 sekund
Antimage
- Level 10: talent změněn z +6 síly na +150 HP
- Level 15: talent změněn z +250 HP na -1 sekunda cooldown u schopnosti Blink
- Level 25: talent změněn z -2 sekund cooldown u Blink na -50 sekund cooldown u Mana Void
Arc Warden
- Level 10: talent změněn z +125 HP na +20 poškození z Flux
- Level 15: talent změněn z +8 síly na +200 HP
Axe
- Level 20: talent změněn z +30 rychlost pohybu na +35
Bane
- Level 20: talent změněn z +35 rychlost pohybu na +75 snížení poškození z Enfeeble
- Level 25: talent změněn z +120 snížení poškození z Enfeeblena +75 rychlost pohybu
Batrider
- Level 15: talent změněn z +175 HP na +200 HP
Beastmaster
- Level 10: z +15% k získání zkušeností na +20%
- Level 15: z -30 sekund z času oživení na -35 sekund
- Level 20: z +300 HP na +350 HP
- Level 25: z +175 poškození Wild Axes na +250
Bloodseeker
- Level 10: z +5 brnění na +200 HP
- Level 15: z +250 HP na +75 k poškození Blood Rite
- Level 20: z -30 sekund z času oživení na +14% k poškození schopností Rupture
Bounty Hunter
- Scepter nyní navyšuje trvání ministunu Shuriken Toss z 0.1 na 0.75
- Level 10: z +15% k růstu zkušeností na +20%
- Level 20: z +100 k poškození na +120 k poškození
- Level 20: z 8% k síle kouzel na +75 k poškození Shuriken Toss
- Level 25: z +20% k uhýbání na +25%
Brewmaster
- Fire Spirit nyní dokáže procházet přes jednotky
- Level 10: talent změněn z +25 k rychlosti útoku na +30
- Level 15: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 Thunder Clap poškození
- Level 20: talent změněn z -25 sekund času oživení na -35 sekund
- Level 25: talent změněno brnění Primal Spirit z 14 na +20
Bristleback
- Quill Spray: maximální poškození změněno z 450 na 550
- Viscous Nasal Goo Scepter dosah změněn z 700 na 750
- Level 15: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +4 Max Goo sečtení
- Level 20: talent změněn z -30 sekund času oživení na -35 sekund
- Level 25: talent změněn z +4 k sečtení Max Goo na +20 Quill Stack poškození
Broodmother
- Level 10: talent změněn z +15% k růstu zkušeností na +25%
- Level 10: talent změněn z +10 k obratnosti na +60 Spawn Spiderling poškození
- Level 15: talent změněn z +7 k brnění na +250 HP
- Level 20: talent změněn z +300 HP na +8 k poškození útoky pavoučků
Centaur
Level 10: talent změněn z +30 poškození na +35
Chaos Knight
- Level 10: talent změněn z +7 k inteligenci na +8
- Level 15: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Chen
- Level 10: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25
- Level 15: talent změněn z +25% k síle kouzel na -10s cooldown Test of Faith
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +250 HP
Clinkz
- Level 15: talent změněn z +12 k síle na +15
Clockwerk
- Level 15: talent změněn z +40 poškození na +50
- Level 15: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Rocket Flare
Crystal Maiden
- Level 10: talent změněn z +50 poškození na +60
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +250 HP
- Level 25: talent změněn z +200 poškození Crystal Novy na +250
Dark Seer
- Rychlost pohybu snížena z 300 na 295
- Mana cost Ion Shell změněna z 70/90/110/130 na 100/110/120/130
- Level 15: talent změněn z +90 k poškození na +120
- Level 20: talent změněn z +25 k inteligenci na +75 Vacuum AoE
- Level 20: talent změněn z +12 k síle na +10% k redukci cooldownů
- Level 25: talent změněn z +12% k redukci cooldownů na +25 k síle
- Level 25: talent změněn z +70 k poškození Ion Shell na +80
Dazzle
- Level 15: talent změněn z +40 k poškození na +60
Death Prophet
- Level 10: talent změněn z +7 k síle na +8% k odolnosti vůči magii
- Level 15: talent změněn z +8% k odolnosti vůči magii na -1s cooldownu Crypt Swarm
- Level 15: talent změněn z +75 Cast Range na +100
Disruptor
- Level 15: talent změněn z +200 ke zdraví na -3s cooldownu Kinetic Field
- Level 20: talent změněn z 15% redukce cooldownů na +400 ke zdraví
Doom
- Level 10: talent změněn z +8 k inteligenci na +80 Devour bonusové zlaté
- Level 10: talent změněn z +150 HP na +250 HP
- Level 15: talent změněn z +6 k brnění na +15 k poškození/léčení schopností Scorched Earth
- Level 15: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
- Level 20: talent změněn z +65 poškození na +35 Doom DPS
Dragon Knight
- Level 10: talent změněn z +6 k síle na 7
- Level 15: talent změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +35%
- Level 25: talent změněn z +50 k rychlosti pohybu na +60
Drow Ranger
- Level 25: talent změněn z +350 ke vzdálenosti Gust/Knockback na +400
Earth Spirit
- Level 25: talent změněn z -35 sekund času oživení na -45 sekund
Earthshaker
- Základní obnovování zdraví změněno z 0.25 na 0.75
- Level 20: talent změněn z +10% k síle kouzel na +40 k poškození Echem
- Level 25: talent změněn z +500 HP na +600 HP
Elder Titan
- Natural Order: AoE změněna z 325 na 350
- Level 15: talent změněn z +25% růstu zkušeností na +30 k poškození Echo Snamp
- Level 25: talent změněn z +80 útok hrdiny Astral Spiritem na +100
Ember Spirit
- Root nyní znemožní aktivaci Fire Remnanta
- Level 10: talent změněn z 15% k síle kouzel na 12%
Enchantress
- Level 10: talent změněn z +5 ke všem zkušenostem na +6
- Level 10: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
- Level 15: talent změněn z +40 k poškození na +50
- Level 15: talent změněn z +8 sekund k trvání Nature's Attendants na +10
- Level 20: talent změněn z -30 sekund času oživení na +60 Unnauchable Slow
- Level 25: talent změněn z +25 k inteligenci na -50 sekund času oživení
- Level 25: talent změněn z +10 bludiček Nature's Attendants na +12
Enigma
- Level 20: talent změněn z -30 sekund času oživení na -40 sekund
Faceless Void
- Level 10: talent změněn z +5 k síle na +7
Gyrocopter
- Level 10: talent změněn z +150 ke zdraví na +200
- Level 15: talent změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
- Level 20: talent změněn z +25 k rychlosti pohybu na +35
Huskar
- Level 10: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +5 Burning Spears DPS
- Level 10: talent změněn z +150 ke zdraví na +175
Invoker
- Level 15: talent změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +30%
- Level 25: talent změněn z -15 sekund cooldownu Tornáda na -18 sekund
Io
- Level 25: talent změněn z -40 sekund času oživení na -50 sekund
Jakiro
- Level 10: talent změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
- Level 15: talent změněn z +250HP na +25 k poškození schopností Dual Breath Burn
Juggernaut
- Zničení Healing Wardy nyní dává 25 zlatých
- Level 10: talent změněn z +150 HP na +175 HP
- Level 15: talent změněn z +6 k brnění na 7
Keeper of the Light
- Level 10: talent změněn z +6 k síle na +7
- Level 25: talent změněn z +300 Cast Range na +400
Kunkka
- Vzdálenost Tidebringer Cleave změněna z 675/750/825/900 na 650/800/950/1100
- Radius Tidebringer Cleave změněn z 450/500/550/600 na 500/550/600/650
- Level 10: talent změněn z +150 k maně na +40 poškození Torrentem
- Level 10: talent změněn z +20 k poškození na +25
- Level 25: talent změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +35%
Legion Commander
- Level 10: talent změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Leshrac
- Level 15: talent změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%
- Level 20: talent změněn z +12 k síle na +15
Lich
- Level 15: talent změněn z +100 Cast Range na +125
- Level 15: talent změněn z +5 ke všem zkušenostem na -3s coldownu Frost Blast
- Level 25: talent změněn z +25 Frost Armor Structure Armor na +35
Lifestealer
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +250 HP
Lina
- Level 10: talent změněn z +20 poškození na -25 sekund času oživení
- Level 10: talent změněn z +250 k maně na +60 k poškození schopností Light Strike Array
- Level 15: talent změněn z -30 sekund času oživení na +40 poškození
Lion
- Level 10: talent změněn z +175 HP na -25 sekund času oživení
- Level 15: talent změněn z -30 sekund času oživení na +80 k poškození Earth Spike
Lone Druid
- Level 10: talent změněn z +200 k dosahu útoku na +175
- Level 15: talent změněn z +65 k poškození na +55
- Level 20: talent změněno brnění Spirit Beara z +7 na +12
- Level 20: talent změněn z -50 sekund času oživení na -40 sekund
Luna
- Základní poškození útokem sníženo o 6
- Lunar Blessing: bonus k nočnímu vidění změněn z 1000 na 250/500/750/1000
- Level 10: talent změněn z +4 k brnění na +15 k rychlosti pohybu
Lycan
- Přidán do Kapitánského režimu
- Přírůstek obratnosti změněn z 1.5 na 1.0
- Howl: mana změněna z 30 na 40
- Level 15: talent změněn z -20 sekund času oživení na -25 sekund
Magnus
- Level 15: talent změněn z +50 k poškození na +12 k síle
- Level 20:talent změněn z +15 k síle na +15% k poškození Empower/Cleave
- Level 20: talent změněn z +20 k pohybu na +40
Medusa
- Level 10: talent změněn z +10 k inteligenci na +12
- Level 15: talent změněn z 10% k uhýbání na 15%
- Level 20: talent změněn z +15 k obratnosti na +1 cíl Split Shotu
- Level 20: talent změněn z +500 k maně na +600
Meepo
- Základní brnění sníženo o 2
- Level 15: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
Mirana
- Level 20: talent změněn z +8 k brnění na -4 sekund Sacred Arrow cooldown
- Level 20: talent změněn z +40 poškození na +50 poškození
Monkey King
- Základní brnění sníženo o 3
- Jingu Mastery bonus k poškození změněn z 80/120/160/200 na 75/100/125/150
- Jingu Mastery lifesteal změněn z 20/30/40/50% na 15/30/45/60%
- Wukong's Command již nepokračuje při reinkarnování
- Level 15: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Jingu Mastery
- Level 20: talent změněn z +15 k síle na 20% k odolnosti vůči magii
- Level 25: talent změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +25 k síle
Morphling:
- Level 25: talent změněn z +30% poškození Replicate na +50%
Naga Siren
- Level 15: talent změněn z 15% uhýbání na -3 sekundy Ensnare cooldown
Nature's Prophet
- Level 10: talent změněn z +20 k poškození na +30
- Level 10: talent změněn ze +175 HP na +225 HP
- Level 20: talent změněn z +8 k brnění na +10
Necrophos
- Přírůstek obratnosti změněn změněn z 1.7 na 1.2
- Rychlost pohybu změněna z 290 na 285
- Level 15: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Night Stalker
- Level 25: talent změněn z -6s Crippling Fear cooldown na -8s
Nyx Assassin
- Level 15: talent změněn z +10 k síle na +50 Impale poškození
- Level 15: talent změněn z +25 k obratnosti na +12% k odolnosti vůči magii
- Level 20: talent změněn z +15% k odolnosti vůči magii na +40 k obratnosti
Ogre Magi
- Růst inteligence změněn z 2.4 na 2.0
- Level 15: talent změněn z +40 k poškození na +50
Omniknight
- Level 10: talent změněn z +15% k růstu zkušeností na +20%
Oracle
- Level 10: talent změněn z +15% k růstu zkušeností na +20%
Outworld Devourer
- Level 20: talent změněn z +250 HP na +275 HP
Phantom Assassin
- Level 15 talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Phantom Lancer
- Level 10: talent změněn z +150 HP na +75 k poškození Spirit Lance
Phoenix
- Level 15: talent změněn z +12 k síle na +50 Fire Spirits DPS
Puck
- Level 10: talent změněn z +150 HP na +175 HP
- Level 15: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +15% k odolnosti vůči magii
- Level 20: talent změněn z +20% k odolnosti vůči magii na -3 sekundy cooldownu Waning Rift
- Level 20: talent změněn z +8% k síle kouzel na +10%
Pudge
- Rychlost pohybu snížena z 285 na 280
- Opravený bug: Meat Hook občas zasáhl cíl za tvým hrdinou
- Level 20 talent změněn z -35 sekund k času oživení na -40 sekund
Pugna
- Level 15: talent změněn z +10 k síle na +12
- Level 20: talent změněn z +10 ke všem statistikám na +0.5 k poškození Netherward za manu
- Level 20: talent změněn z +100 Cast Range na +150
- Level 25: talent změněn z +100 k požkození Nether Blast na +125
Queen of Pain
- Level 10: talent změněn z +5 k síle na +6
- Level 25: talent změněn z +35 k inteligenci na -3s cooldownu Shadow Strike
Razor
- Level 15: talent změněn z +5 brnění na +130 k poškození schopností Unstable Current
- Level 20: talent změněn z +250 HP na +275 HP
Riki
- Level 15: talent změněn z +20% k přírůstku zkušeností na +30%
Rubick
- Level 10: talent změněn z +50 k poškození na +60
Sand King
- Level 10: talent změněn z +200 k maně na +10% k odolnosti vůči magii
- Level 15: talent změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +50 Sand Snarm DPS
- Level 15: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na -30 sekund času oživení
Shadow Demon
- Disruption: obdržené poškození iluzí změněno z 200% na 300%
- Level 25: talent změněn z -1 sekunda Shadow Poison cooldown na -6 sekund Soul Catcher cooldown
Shadow Fiend
- Level 20: talent změněn z 15% k uhýbání na 15% k lifestealu
Shadow Shaman
- Level 15: talent změněn z +20% růstu zkušeností na 30%
Silencer
- Level 25: talent změněn z +20% Curse Slow na +25%
Skywrath Mage
- Level 15: talent změněn z +50 k poškození na +75
- Level 15: talent změněn z +60 zlatých/min. na +90
Slardar
- Trvání omráčení Slithereen Crush změněno z 1.6/1.9/2.2/2.5 na 1.5/1.75/2/2.25
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +225 HP
Slark
- Rychlost pohybu snížena z 305 na 300
- Level 15: talent změněn z +10 k síle na +15
- Level 20: talent změněn z +250 HP na +10% redukce cooldownů
Sniper
- Level 10: talent změněn z +4 k regeneraci many na +5
Spectre
- Level 20: talent změněn z +12 k síle na +15
Spirit Breaker
- Level 10: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Storm Spirit
- Level 15: talent změněn z +175 HP na +200 HP
- Level 20: talent změněn z +7 brnění na +8
Sven
- Level 25: talent změněn z -5 sekund Snarm Hammer cooldown na -6 sekund
Techies
- Proximity Mines bounty zvýšeno z 30 na 50
- Level 15: talent změněn z +25% růstu zkušeností na +30%
- Level 25: talent změněn z +25% redukce cooldownů na +20%
Templar Assassin
- Level 10: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
- Level 20: talent změněn z +250 HP na +275 HP
Terrorblade
- Level 15: talent změněn z +175 HP na +200 HP
- Level 20: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25
Tidehunter
- Level 15: talent změněn z +30% růstu zkušeností na +35%
- Level 25: talent změněn z -5 brnění Gush na -6
Timbersaw
- Level 10 :talent změněn z +10% růstu zkušeností na +20%
- Level 15: talent změněn z +15 k inteligenci na +20
- Level 20: talent změněn z +125 Cast Range na +150
Tinker
- Level 10: talent změněn z +5 brnění na +6
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +225 HP
Tiny
- Level 10: talent změněn z +10 k inteligenci na +12
- Level 15: talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Treant Protector
- Zpomalení Leech Seedem změněno z 28% na 22/24/26/28%
- Trvání Nature's Guise Bash změněno z 0.7/1.2/1.7/2.2 sekund na 0.4/1.0/1.6/2.2 sekund
- Bonus k pohybu Nature's Guise změněn z 16/22/28/34% na 10/18/26/34%
- Level 20: talent změněn z +65 k poškození na +90
Troll Warlord
- Level 10: talent změněn z +6 k síle na +7
- Level 20: talent změněn z +300 HP na +350 HP
Tusk
- Level 10: talent změněn z +20% růstu zkušeností na +35%
- Level 10: talent změněn z +30 poškození na +35
- Level 15: talent změněn z +15 k síle na +150 poškození Snowballem
- Level 20: talent změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
- Level 25: talent změněn z +500 HP na +700 HP
Underlord
- Rychlost pohybu snížena z 305 na 290
- Atrophy Aura: redukce poškození změněna z 10/20/30/40% na 4/16/28/40%
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +35 k rychlosti pohybu
- Level 20: talent změněn z +100 Cast Range na +125
- Level 20: talent změněn z +50 k rychlosti útoku na +60
Undying
- Level 15: talent změněn z +30% k růstu zkušeností na +35%
- Level 20: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
- Level 20: talent změněn z +10 ke všem statistikám na +50 k poškození Tombstone Zombie
- Level 25: talent změněn z +40 k poškození Tombstone Zombie na -2 sekundy cooldownu schopnosti Decay
- Level 25: talent změněn z +12 brnění na +15
Ursa
- Level 10: talent změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%
Vengeful Spirit
- Level 20: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +35
- Level 20: talent změněn z +50 poškození na +65
Venomancer
- Level 15: talent změněn z +175 HP na +200 HP
Viper
- Level 10: talent změněn z +125 HP na +150 HP
Visage
- Level 10: talent změněn z +15% k růstu zkušeností na +25%
- Level 10: talent změněn z +60 zlatých/min. na +90
- Level 20: talent změněn z -30 sekund čas oživení na -40 sekund
- Level 20: talent změněn z +250 HP na +300 HP
Warlock
- Level 10: talent změněn z +15% k růstu zkušeností na +20%
- Level 15: talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na -4 sekundy Shadow Word cooldown
- Level 15: talent změněn z +125 Cast Range na +150
Weaver
- Základní poškození sníženo o 2
- Poškození The Swarm změněno z 20 na 14/16/18/20
- Level 25: talent změněn z +20% k odolnosti vůči magii na +25%
Windranger
- Poškození Powershot změněno z 120/220/320/420 na 180/260/340/420
- Cooldown Powershot změněn z 9 sekund na 12/11/10/9 sekund
- Windrun: AoE zpomalení změněno z 300 na 325
- Mana Windrun změněna z 100 na 75
- Level 10: talent změněn z +15 poškození na +25% zpomalení Windrun
- Level 15: talent změněn z +16 k inteligenci na +20 k inteligenci
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +40 k rychlosti pohybu
- Level 20: talent změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +20%
- Level 20: talent změněn z +12% k síle kouzel na +15%
- Level 25: talent změněn z -5 sekund cooldownu Powershot na -6 sekund
Winter Wyvern
- Level 10: talent změněn z +5 k síle na +6
Witch Doctor
- Level 10: talent změněn z +20% k růstu zkušeností na +25%
- Level 15: talent změněn z +75 k poškození na +90
- Level 15: talent změněn z -35 sekund čas oživení na -40 sekund
Wraith King
- Level 10: talent změněn z +8 k inteligenci na +10
- Level 15: talent změněn z +200 HP na +50 Wraithfire Blast DPS
Zeus
- Aghanim Scepter: interval úderů změněn z 2.5 na 2.25
- Aghanim Scepter: cooldown změněn z 50 sekund na 40 sekund
- Aghanim Scepter: trvání změněno z 50 sekund na 40 sekund
- Level 10: talent změněn z +150 HP na +175 HP