CD Projekt Red oznámili, že by mise, v jejich nově chystaném RPG, měli mít vlastní příběh
Cyberpunk 2077 je určitě jedna z nejslibnějších nadcházejících RPG her a zdá se, že CD Projekt Red chce z této hry udělat ještě větší herní pecku, než byl jejich velmi úspěšný Witcher 3. Takže i postraní mise, budou obsahovat některé mechaniky hry, které budou mít velký vliv na celou hru.
Vývojáři se nedávno vyjádřili, že všechny příběhy a postavy, které nebudou obsaženy v hlavní příběhové linii, budete moci hlouběji prozkoumat v postraních misích. Jejich cílem je, aby se vyvarovali situaci, že by měl hráč pocit, že postraní mise je jen výplň, mezitím když čeká na další úkol nebo potřebuje vydělat nějaké ty peníze. Proto se snaží vytvořit unikátní příběh ke každému z mnoha postraních misí.
Vaše svobodná volba bude také bezprecedentní a následky vašeho rozhodnutí se budou projevovat později ve hře. Jak už nám ukázal první gameplay, hned ze začátku si můžete s klidem vzít peníze od DeShawn s úmyslem je nevrátit. Potom však, ale musíte počítat s následky, které vás později ve hře potkají. Mils dodává, že jejich filozofie questu je, že pokud má hráč logické myšlení, tak mohou úkoly vyřešit právě díky tomu. A pokud to náhodou nejde, tak vám musíme dát opravdu dobrý důvod, proč tomu tak je.
Pokud se CD Projekt Red podaří přenést všechny tyto slova i do herního prostředí, tak si myslím, že máme zaděláno na pořádnou herní pecku, kterou doufejme, dostaneme už v příštím roce.