NVIDIA přepracovala ikonickou scénu přistání na Měsíci
Partnerský obsah Článek NVIDIA přepracovala ikonickou scénu přistání na Měsíci

NVIDIA přepracovala ikonickou scénu přistání na Měsíci

Filip Němeček

Filip Němeček

15. 10. 2018 14:07

NVIDIA využila nové architektury Turing a přepracovala demo rekonstruující přistání na Měsíci.

Reklama

Společnost NVIDIA využila nové architektury Turing a přepracovala demo rekonstruující přistání na Měsíci, které vzniklo před 4 lety.

„Pokud se chystáte napodobit přistání na Měsíci, budete potřebovat nejpokročilejší grafické karty,“ poznamenává na úvod NVIDIA.

Před čtyřmi lety produkční tým NVIDIA, zabývající se vytvářením video ukázek, využil tehdejší grafické karty, aby zbořil mýtus, že mise Apollo 11, resp. samotné přistání na Měsíci, byl hoax. Bylo to tak přesvědčivé, až se video stalo předmětem vtipů, že k vytvoření napodobeniny přistání na Měsíci bylo potřeba technologie, které v té době neexistovala.

Nyní, téměř půl století po první lidské stopě na Měsíci v podání Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálném čase, které přišlo s architekturou Turing.

Více informací včetně nového videa.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama