Herní svět se rozdělí na segmenty.
O tom, že by Sony se svým novým PlayStation 5 mělo způsobit revoluci v hraní her, jsme vás již informovali. Nyní vychází na povrch, jak by se to společnosti mělo podařit.
Sony se dušuje tím, že maximálně zredukuje načítání her. Samozřejmě tomu velice napomůže SSD disk či GDDR6 RAM, díky americkému patentovému úřadu vychází najevo i unikátní softwarový systém.
Ten rozdělí herní svět na spoustu segmentů. Tyto segmenty se před-načítají na základě toho, jak se hráč pohybuje. Hra se bude snažit jeho pohyb předpovídat a podle toho načítat segmenty herního světa, díky čemuž se hráči naplno vyhnou načítacím obrazovkám.
Samozřejmě tento systém není zcela unikátní, něčeho podobného využívá spousta her, v poslední době se to skvěle podařilo Red Dead Redemption 2. Jak se ale zdá, Sony pozvedává tento systém na zcela jinou úroveň a své tajemství si chce udržet pomocí patentu. Na to, jestli se to Sony skutečně podařilo, si ale ještě nějakou chvíli počkáme. Očekávané datum vydání je na podzim příštího roku.