V nedávnem updatu s označením 6.1 byla představena nová mapa, zbraně a mechaniky, o kterých si můžete přečíst v tomto článku. Ihned po zveřejnění updatu na test serverech se mezi komunitou strhla diskuze nad vyvážením rychlostí mapy a lootem. Většina byla s tímto vyvážením nespokojena, a tak jsme téměř ihned po updatu byli ujištěni o brzké změně a navýšení lootu. Oproti první verzi na test serverech byly také upraveny zvuky černé zóny tak, aby méně odváděly hráčovu pozornost od soubojů.

Změny v lootu

Při velikosti mapy 2x2 kilometry je důležité se ihned po dopadu vybavit, jinak jste téměř bez šance. Loot v budovách tak byl přebalancován a po úpravě by ani týmy neměly mít problém skočit do akce. Loot byl navýšen hlavně nad zemí, v podzemních tunelech zůstává stejný.

  • navýšen počet 2x, 3x a 4x optik
  • navýšen počet předmětů k léčení nad zemí
  • navýšen počet SR a DMR zbraní nad zemí - byl modifikován i poměr attachementů na tyto zbraně
  • snížen počet ručních zbraní, canted sights a zásobníků
  • upilovaná malá brokovnice (sawed-off) byla kompletně odstraněna z Karakinu