PUBG Labs - nový systém, který doplňuje testovací servery. Pojďme se podívat na detaily ranked módu PUBG.
PUBG Labs má být jakási obdoba testovacích serverů, kde si ale PUBG slibuje hojnější zpětnou vazbu v prostředí veřejných live serverů. V rámci PUBG Labs bude v průběhu času experimentováno s nastaveními, vylepšeními, novými módy a sekcemi v menu. Čas od času bude do této sekce přidáván obsah k testování pro hráče. PUBG klade důraz na odlišení PUBG Labs a testovacích serverů, které tímto nemají ztrácet svou úlohu a stále bude vydáván nový obsah k testování právě na nich. Otázkou zůstává, zda-li se tím ještě nesníží už tak nízká popularita testovacích serverů. Prvním projektem v systému je tzv. skill based rating, neboli postup hráčů v žebříčku na základě umístění, počtu zabití a dalších faktorů.
Mód skill based rating
Při zvolení tohoto módu jsou absolvované hry zaznamenávány a úspěšnost hráče je počítána do žebříčku. První výsledky je ale možné vidět až po 5 dokončených hrách, které se počítají do systému. Po těchto 5 hrách je hráč přiřazen do jedné z kategorií: bronzová, stříbrná, zlatá, platinová, diamantová a mistrovská. V každé z těchto kategorií je ukryto dalších 5 menších, mezi kterými je možné se posouvat jak nahoru, tak i dolů.
Co se vlastně hodnotí?
- Umístění – Na základě umístění je možné získat nebo ztratit RP (ranked points), v případě týmového módu je analyzován hráč individuálně, nikoliv jako celý tým.
- Počet zabití - Na rozdíl od předešlého pokusu o survival žebříček, tento nový mód počítá i počet zabití v jednotlivých hrách.
- Umístění nepřátel v žebříčku – Je analyzován počet RP každého hráče v aktuální hře, se kterým je porovnáván váš počet RP.
Aktualizování počtu RP
Při navštívení sekce Labs po odehrané hře je hráči umožněno vidět, jak si vedl v poslední hře. Je zobrazen celkový počet RP a přírůstek nebo úbytek za poslední zápas. Výsledky hráčů jsou pouze pro testování tohoto systému, proto nebudou přeneseny do hry v případě příchodu ranked systému „naostro“. Komunitní manažeři PUBG budou poté sbírat veškerá data zpětné vazby od hráčů pro vylepšení systému a příchodu do hry. Ujistěte se tak, že tato data po skončení testovacího období poskytnete, a to přímo ve hře, aby se PUBG konečně dočkalo řádného rankovacího systému a tím spravedlivější hry.