Máme tady kulatý PUBG update, který dost možná značně ovlivní styl hry.
Další update pro Playerunknown's Battlegrounds, tentokrát s kulatým číslem 10, je tady. A i tentokrát v něm najdeme několik zásadních změn. Týkají se hlavně nastavení modré zóny, renovací na Miramaru, ale i dalších oblastí.
Nová modrá zóna a žádné oblečení
Hned na začátek tady máme jednu zajímavost - ve hře se už nebude spawnovat obyčejné oblečení. Těžko říct, jestli tato změna bude mít vůbec nějaký význam - většinou mu hráči stejně příliš pozornosti nevěnovali. Pojďme ale k významnějším novinkám. Zcela přepracováno bylo nastavení modré zóny.
- Nově bude čas mezi jednotlivými fázemi kratší, ale postup zóny pomalejší.
- Zvýšeno bylo také poškození, které rozdává sedmá, osmá a devátá zóna (tedy poslední tři).
- Naopak snížena byla šance extrémního vzdálení nově generované zóny od středu předcházející.
- Poslední zóna se už nebude stahovat do náhodných míst. Místo toho půjde vždy směrem do středu a její odstartování bylo sníženo ze 195 sekund na 90.
- Finální zóny budou upřednostňovat oblasti, ve kterých není voda.
- Na Erangelu se zóna zobrazí oproti dosavadnímu stavu o 30 vteřin dříve.
- Na Miramaru uvidí hráči první zónu už v letadle (toto nastavení je aktuálně k diskuzi a možná nebude zachováno)
Abyste si udělali konkrétní obrázek o tom, jak nyní bude fungovat, můžete si projít následující tabulku:
Úpravy Miramaru
Mapa Miramar se dočkala dalšího přepracování zejména v severní části. Nyní v tamní oblasti můžete najít oázy a novou vesnici na severozápadě. Došlo zde i k rozšíření lootu a optimalizaci vykreslování grafickou kartou.
UI/UX
Upraveno bylo nastavení týmů - posílání pozvánek hráčům a také jsme se dočkali možnosti vyhodit spoluhráče z týmu (v roli leadera).
Opravy chyb
I tentokrát tady máme spoustu oprav chyb - zvuků chůze, neviditelných objektů, špatně pozicovaných objektů, spectate módu a dalších. Více info najdete ve zdroji článku.