PUBG update #12 - nové doplňky zbraní, auto a velké úpravy poškození
Gaming PUBG Článek PUBG update #12 - nové doplňky zbraní, auto a velké úpravy poškození

PUBG update #12 - nové doplňky zbraní, auto a velké úpravy poškození

Jakub Osička

Jakub Osička

27. 4. 2018 13:19

Obrovský patch opět přichází nejprve na testovací servery a následně bude zaveden do ostrého provozu.

Reklama

Velká spousta novinek opět míří do Playerunknown's Battlegrounds. Dnešní patch přináší přesně to, co jsme zmiňovali v nedávném článku o chystaných změnách. Přichází výběr map, další opravy chyb, navazující změny na Miramaru a hlavně velké množství změn v souvislosti s vybalancováním zbraní.

Právě poslední zmiňovaná skutečnost bude mít nejvýznamnější vliv na hru. V následující tabulce se můžete podívat na poškození jednotlivých zbraní, a to před i po změně.

Jde hlavně o kategorii útočných pušek, kde se zbraně využívající náboje 5.56 dočkali drobného snížení poškození. Naopak v případě sniperek došlo ke snížení poškození u SKS, ale VSS a Mini14 se dočkaly drobného zlepšení. Samotné hodnoty poškození ale nejsou jedinou změnou.

  • Brokovnice
    • Střely do končetin dávají nyní větší poškození
    • Snížen rozptyl broků
    • Choke můžete nově používat i s upilovanou brokovnicí
  • SMG
    • Střely do končetin dávají nyní větší poškození
    • Snížen vertikální recoil
    • Snížen recoil a kolísání optiky v režimu ADS
    • Zrychlen přechod do režimu ADS
  • Útočné pušky
    • Prodloužen čas přebíjení o 30 % pro SCAR-L, M16A4 a M416
    • Prodloužen čas přebíjení o 10 % pro AKM
    • Zvýšen vertikální i horizontální recoil pro všechny AR kromě AKM
    • Sníženo zklidnění recoilu pro všechny AR
    • Optiky 8x a vyšší nebudou kompatibilní s útočnými puškami
    • Přidány nové recoil animace
  • Pušky
    • Střely do těla, hlavy a končetin dávají nyní větší poškození
    • Zvýšen vertikální i horizontální recoil
    • Sníženo zklidnění recoilu
    • Přidány nové recoil animace
  • Ostatní
    • Optiky 8x a vyšší nebudou kompatibilní s M249 a DP28
    • Zkrácen čas nabíjení kuše
    • Úpravy kolísání zbraní
    • Zvýšeno poškození granátů, nová animace a efekt zásahu.
    • Změna váhy: Granát: 12 -> 18, Molotov: 18 -> 16, Smoke 16 -> 14, Flashbang: 14 -> 12

Další novinky

Máme tady také novou zbraň. Tou je SLR, jakožto běžný loot na mapě. Používá náboje 7.62 a v zásobníku má místo na 10 (20 při rozšířeném). SLR by mělo být silnější, než SKS, nicméně má také znatelně vyšší recoil. Dále je tu nové auto - rychlá a silná variace na americkou klasiku nesoucí název Mirado. Tuhle čtyřdveřovou nádheru najdete jen na Miramaru. Auto je rychlé, ale do terénu se prý příliš nehodí. No a jsme u nejpočetnější kategorie přidaných doplňků - a to doslova. Za prvé - pomocí Page Up/Page Down nyní můžete měnit styl zobrazení optik red dot, holo sight a dvojnásobných. Máme tady ale také horu vylepšováků zbrani:

  • 3x optika
  • 6x optika - vzácnější, možnost využití i jako 3x
  • Duckbill - pro brokovnice S1897 a S12K - snižuje vertikální ale zvyšuje horizontální rozptyl broků
  • Light Grip - pro UMP, AUG, M416, SCAR-L a SKS - snižuje čas pro zklidnění recoilu, ale zvyšuje vertikální a horizontální recoil
  • Thumb Grip - pro UMP, AUG, M416, SCAR-L, SKS - snižuje vertikální recoil ale zvyšuje horizontální recoil a zvyšuje čas pro zklidnění recoilu
  • Half Grip - pro UMP, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS - snižuje vertikální ak horizontální recoil a snižuje čas pro zklidnění recoilu

A ještě jedna zásadní věc - helma lvl. 3 už skutečně nebude k nalezení běžně na mapě. Najdete ji ale v každém dropu. Vysokokapacitní a rychlonabíjecí zásobníky pro sniperky nyní najdete také jen v dropech. DMR pušky nyní sdílejí doplňky s útočnými puškami i sniperkami. Snížen byl i spawn rychlonabíjecích prodloužených zásobníků pro útočné pušky. A injekce nyní vzácně najdete i jako běžný loot na mapě.

Upraveno bylo také plavání. Nově vydrží hráč pod vodou znatelně kratší dobu (sníženo ze 35 s na 15 s) a při nedostatku vzduchu bude dostávat poškození 10 bodů za vteřinu. Bylo také prodlouženo zpoždění pro obnovení kapacity plic (z 1 s na 4 s). Nechybí ani oznámená selekce map dle libosti hráče. Kromě toho si můžete nově nastavit vertikální citlivost myši nebo upravit klávesu pro reportování hráče během sledování hráče, který vás zabil.

Kromě výše uvedeného došlo také ke změnám na mapě Miramar - především ve změně velikosti oázy, snížení počtu budov v některých oblastech a také ke zjednodušení některých interiérů. Došlo také k opravě mnoha chyb, které si můžete v případě zájmu přečíst ve zdrojovém článku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama