Schreier: CD Projekt věděl o havarijním stavu Cyberpunk 2077, vývoj trval "jen" 4 roky
Zajímavosti Článek Schreier: CD Projekt věděl o havarijním stavu Cyberpunk 2077, vývoj trval "jen" 4 roky

Schreier: CD Projekt věděl o havarijním stavu Cyberpunk 2077, vývoj trval "jen" 4 roky

Radek Raudenský

Radek Raudenský

17. 1. 2021 15:44

Rozsáhlý článek opět mapující vývoj Cyberpunku.

Reklama

Netrvalo dlouho a po videu CD Projekt Red se opět objevuje Jason Schreier, jeden z nejznámějších novinářů herního průmyslu, který přináší rozsáhlý článek opět popisující vývoj Cyberpunk 2077. Celý report začíná tím, že vývojáři ve studiu věděli o strašlivém stavu hry, na který údajně dlouho upozorňovali zkušení vývojáři. Spoustu závažných chyb se sice vývojáři snažili opravit, zkrátka na to ale nebyl čas. Schreier dále tvrdí, že i když byla hra oznámena v roce 2012, její plnohodnotný vývoj začal až o 4 roky později, kdy se zásadně změnil i koncept hry. Z 3rd person se přešlo na 1st persona odstranilo se běhání po zdech, létající vozidla či další mechanismy hry.

V roce 2018 jsme sice dostali rozsáhlé gameplay video, to ale bylo údajně umelé a spousta prvků v něm nebyla naprogramována, ale pouze vyrobena. Na jeho tvorbě se prý strávilo moře času, což byla obrovská ztráta zdrojů pro vývoj „normální“ hry. Schreier článek doplňuje i v tweetech, kde píše, že policejní složky byly tvořené chvíli před vydáním, což je i důvodem pro jejich nefunkčnost.

Celý článek, který hovoří i o crunchi, studiové „magii“ a dalších problémech, si můžete přečíst na stránkách Bloomberg.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama