Vypadá to, že se společnost Unity chce opravdu hluboce ponořit do digitální filmové tvorby a filmových efektů obecně. Poté, co společnost, vyvíjející a licencující především vlastní stejnojmenný herní engine, odkoupila studio Weta Digital, se dalším cílem týmu pro akvizice stalo studio SyncSketch.

Tato americká společnost byla založena v roce 2016 a hlavním produktem je software určený pro umělce, animátory a tvůrce filmových efektů. Tento program dovoluje na jednotlivých záběrech jednoduše přikládat různé poznámky či upravovat modely postav, to vše v reálném čase při spolupráci ostatními tvůrci a kolegy.

Unity tvrdí, že jejich misí je zpřístupnit maximální kreativitu všude a na všech zařízení. Vedení zároveň upozorňuje, že se s touto akvizicí zvětšuje počet nástrojů pro komunitu tvůrců v Unity. Otázkou zůstává, jak se bude strategie společnosti vyvíjet v dalších letech, a jak efektivně budou tvůrci stále širší paletu tvůrčích nástrojů využívat.