Adventura od designérky Heavy Rain a Beyond: Two Souls.
Nikdo z nás by se nechtěl dostat do situace, kdy se stane rukojmím. Nikdo z nás by si nechtěl zažívat následky, které si z toho nedobrovolní účastníci odnesou. Jenže přesně o tomhle vypráví interaktivní drama As Dusk Falls. V něm budete sledovat životy lidí, kteří se jednou stali svědky přepadení a rukojmími. Jak se s touhle nešťastnou zkušeností vypořádají. Jak to ovlivní jejich vývoj počas několika životních dekád.
V traileru se As Dusk Falls prezentovalo v podobě detailně kreslených obrázkových animací. Spíš než jako hra, by se to dalo označit za umělecké dílo s hlubokou myšlenkou. Že by mohlo jít o kvalitní emocionální zážitek napovídá fakt, že na As Dusk Falls pracuje bývalá hlavní designérka velice kvalitních interaktivních adventur Heavy Rain a Beyond: Two Souls, Caroline Marchal, která je nyní vedoucí studia Interior/Night.
Kdy As Dusk Falls vyjde se zatím neví. Mělo by jít ale o časovou exkluzivitu na Xbox Series X. Hra bude dostupná taky v rámci Xbox Game Pass.