Valorant Patch 2.06
Gaming Valorant Článek Valorant Patch 2.06

Valorant Patch 2.06

David Jiránek

David Jiránek

30. 3. 2021 20:21

Yoru a Viper dostávají velké balanční změny.

Reklama

Do hry nám zamířil tentokrát větší patch, který se zaměřuje zejména na úpravy Viper a Yoru. Riot také přidal nové prostorové audio.

Obsah


Balanční změny

Agenti

Viper

Valorant Patch 2.06

  • Toxin (pasivka)
    • Nepřátelé v toxické oblasti jsou okamžitě ochromeni o 50 zdraví a tato hodnota se dále zvyšuje, pokud jsou v kontaktu s toxinem.
    • Snížení životů za čas sníženo: 15 → 10.
    • Pokud odejdete z toxické oblasti, začnou se vám regenerovat životy rychleji: po 2,5 → 1,5 vteřiny.
  • Poison Cloud (Q)
    • Lze sebrat ze země a použít znovu po krátké době.
    • Pokud Viper umře, zůstane toxický oblak aktivní další 2 vteřiny nebo dokud má Viper v zásobě toxin.
    • Vzdálenost pro sebrání zvýšena: 200 → 400.
  • Toxin Sceen (E)
    • Pokud Viper umře, zůstane zeď aktivní další 2 vteřiny nebo dokud má Viper v zásobě toxin.
    • Omezení viditelnosti upraveno, aby lépe odpovídalo i hranám u smoků.
  • Snakebite (C)
    • Aktivace schopnosti zrychlena: 1,1 → 0,8 vteřiny.
  • Cvičné hry
    • V custom hrách s cheaty a neomezeným používáním schopností může Viper při podržení aktivace schopnosti zrušit aktivní Poison Cloud a Toxic Screen. Rovněž se tyto aktivní schopnosti zobrazí na minimapě.

Yoru

Valorant Patch 2.06

  • Blindside (Q)
    • Doba před aktivací záblesku snížena: 0,8 → 0,6 vteřiny.
    • Doba trvání záblesku zvýšena: 1,1 → 1,5 vteřiny.
  • Gatecrash (E)
    • Schopnost již není obnovena při zabití agenta, ale nabije se každých 35 vteřin.
    • Doba trvání fragmentu zvýšena: 20 → 30 vteřin.
    • Přidány vizuální prvky pro zobrazení vzdálenosti při pohybu.
  • Dimensional Drift (X)
    • Body ultimátky sníženy: 7 → 6.
    • Yoru může znovu použít Gatecrash ve své ultimátce.

Killjoy

Valorant Patch 2.06

  • Nanoswarm (C)
    • Killjoy může sebrat nanoswarm granát ze země při fázi nakupování.

Zbraně

Bucky

  • Při primární střelbě (levým tlačítkem) snížen rozptyl: 3,4 → 2,6.
  • Snížen rozptyl kulek u sekundární střelby: 3,4 → 2,0.
  • Upraveno poškození vzhledem ke vzdálenosti.:
    • 0-8 metrů → 20 poškození za kulku
    • 8-12 metrů → 12 poškození za kulku
    • Více jak 12 metrů → 9 poškození za kulku
  • Snížen počet šrapnelů při sekundární střelbě: 15 → 5.

Herní režimy

Escalation

Upraven výběr schopností pro tento herní režim.

  • Raze's Showstopper → dva Blast Packy, které se doplňují při vašem přistání na zem.
  • Snowball Launcher obdrží Skates, které vás zrychlí.
  • Big Knife dostane i dash od Jett (Tailwinnd), který se obnoví při zabití nepřítele.
  • Další drobné změny přijdou také později.

Rankedy

  • Lze si nově zobrazit kariérní obrazovku hráče v tabulce ve hře.

Další změny

  • Velká mapa nyní používá kursor myši místo crosshairu pro pingování.
  • Přidána možnost použít HRTF (head related transfer function) audio.
    • Simuluje u hráčů se sluchátky prostorový zvuk.
    • Aktuálně funguje pro zvuky kroků, přebíjení a respawn na deathmatchi.
    • Doporučuje se při zapnutí HRTF vypnout 3D Audio.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama