Valorant Patch Notes 1.01
Gaming Valorant Článek Valorant Patch Notes 1.01

Valorant Patch Notes 1.01

David Jiránek

David Jiránek

9. 6. 2020 16:45

Nové orby pro Spike Rush, nerf Sage a spousta optimalizace.

Reklama

Je tomu teprve týden, co je Valorant oficiálně venku z bety a už na nás Riot chrlí další patch. Ten má označení 1.01 a přináší například vylepšení herního režimu Spike Rush, řadu optimalizací a opravy chyb na mapách.

Obsah


Balanční úpravy

Agenti

Sage

  • Barrier Orb (C)
    • Dosah vyvolání schopnosti snížen: 20 → 10 metrů

Úpravy map

Ascent

  • Opraveno několik míst, ve kterých zbraně propadávaly mimo herní mapu.
  • Opravena průstřelnost některých zdí.

Všechny mapy

  • Upraveno několik popisků míst map. Nyní více korespondují s názvy od hráčů.

Spike Rush

Obecné úpravy

  • V každé hře se nyní objeví 5 náhodně vybraných orbů.
    • Vždy bude k dispozici orb, který vám plně nabije ultimátní schopnost.
    • Zbytek orbů se vybere náhodně ze sedmi různých typů.
  • Typy náhodně vybraných orbů s ukáží už při výběru postav.
  • Nové uživatelské rozhraní ukazuje před kolem zbraně a potenciální typy orbů.
  • Hráči získají jeden bod do ultimátky za sebrání jakéhokoliv orbu.

Nové orby

  • Léčící orb
    • Efekt trvá 20 vteřin.
    • Obnovuje 12 zdraví za sekundu (3HP za tick).
    • Vizuální a zvukové efekty orbu jsou aktivní jen, když orb někoho léčí.
  • Deception Orb
    • Aplikuje "Paranoia" efekt na soupeřící tým po třech vteřinách.
    • Působí celkem 10 vteřin.
    • Dohled je razantně snížen.
    • Během efektu lze slyšet falešné kroky a střelbu.
    • Minimapa je při efektu vypnuta.
  • Golden Gun
    • Dá člověku, který orb sebral, zlatou zbraň.
    • Tato zbraň zabíjí na jedinou ránu.
    • Zbraň je vždy přesná.
    • Agent má při pohybu rychlost jako s nožem v ruce.
    • Zbraň má pouze jednu kulku v zásobníku a další 2 záložní.
    • Zabití přidá další kulku do zásoby.

Optimalizace

I tento patch se dostalo na pořádnou dávku optimalizace.

  • Stabilnější FPS při boji
    • Opravena chyba, kdy se skiny ostatních hráčů načítaly až při prvním setkání, což zapříčinilo pokles FPS.
    • Opravena chyba, při které se snížil framerate kvůli oznámení o zabití.
    • Vylepšeny efekty uživatelského rozhraní u Viper.
  • Více FPS na středně dobrých a lepších PC
    • Vylepšeno využívání procesoru.
    • Přidáno vícevláknové renderování. Toto vykreslování se dá přepínat v nastavení.
  • Minimapa se nyní vykresluje na dalším výpočetním jádru, pokud je k dispozici.
  • Vizuální efekty na mapách byly upraveny, aby mohly využívat více výkonu grafické karty místo procesoru.
  • Předěláno zobrazování statistik v klientovi.

Další změny

  • Recon Dart (E) od Sovy se chová více konzistentně a nově odhaluje část nepřátel za zdí, pokud je na danou část těla vidět.
  • Přidáno nastavení, které umožňuje stále zobrazovat inventář.
  • Pingy nepřekrývají agenty, pokud se nacházejí za nimi.
  • Přechodová obrazovka z dohrané hry nyní ukáže mapu, na které jste hráli.
  • Výběr postav na cvičišti nyní využívá méně náročný vzhled výběru postav.
  • Mise po konci hry jsou seřazeny dle jejich dokončení a druhu.
  • Menší úpravy vzhledu kontraktu a battlepass odměn v sekci postupu, který je vidět nahoře na obrazovce.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama