V nejnovějším patchi Valorantu přichází velké změny co se týče agentů. Nejprve se podíváme na novou agentku Fade, která přichází až z Turecka, aby doplnila pětici Initiatorů v současném výběru agentů. Nejspíše zklameme fanoušky Jett a Sovy, jejichž schopnosti budou oslabeny. Naopak hráči Neon se budou moct radovat, protože pro její schopnosti přichází spousta vylepšení. Nakonec se podíváme na pětičlenné queues, které malé vylepšení také nemine.

Obsah


Agenti

Fade

Do hry přichází turecká lovkyně odměn, která své protivníky dokáže polapit do nočních můr a odhalit tak jejich tajemství.

Q – Seize

Fade vytvoří inkoustovou kouli, která při pádu na zem vytvoří pole, ze kterého protivníci nemohou za normálních podmínek uniknout

E – Haunt

Haunt umožňuje vhodit kouli, která se při dopadu změní na temnou bytost, která ve svém zorném poli odhalí lokaci protivníků (podobně jako šíp Sovy). Protivníci tuto bytost mohou zničit.

C – Prowler

Fade může také vyslat Prowlera, který se k protivníkovi přiblíží po rovné linii, chytí se ho a může ho oslepit. Přidržením pravého tlačítka ho lze také nasměrovat.

X – Nightfall

Tato ultimátka vyšle vlnu nočních můr, která prochází také zdmi a vytvoří stopy vedoucí k protivníkům. Protivníky také ohluší a začne jim decay, který jim dočasně sníží HP.

Trailer k Fade:

Jett

E – Tailwind

  • Při zmáčknutí E se Jett odteď pouze aktivuje nabití, které po 0,75 sekundách odstartuje 12sekundové okno, ve kterém lze dalším stisknutím E dashnout.
  • Nabití Tailwindu lze aktivovat znovu po 2 killech.

Neon

X – Overdrive

  • Při každém killu se ultimátka hned nabije na 100, nikoli postupně, jak to bylo doposud.

E – High Gear

  • Neon může slideovat dopředu i do strany a stačí jen, aby se pohybovala.
  • Místo 6,7 sekund teď může sprintovat po dobu 10 sekund.

C – Fast Lane

  • Zeď Neon již nebude dávat damage.

Sova

C – Owl Drone

  • Trvání dronu bylo sníženo z 10 sekund na 7.
  • HP dronu se z 125 snížilo na 100.
  • Maximálně může odhalit dva protivníky namísto předešlých tří.
  • Byla prodloužena doba mezi prvním odhalením protivníka, a to na 1,6 sekund.
  • Crosshair byl změněn na zelenou barvu.
  • Text [Target Hit] se objeví hned při odhalení a zůstane zobrazen na 2 sekundy.
  • Zvukový signál při odhalení protivníka bude zřetelnější.

Q – Shock Dart

  • Maximální damage byl z 90 snížen na 75.

Zobrazování nábojů ve zbrani

  • Při aktivaci ultimátky Jett, Raze a Sovy bude vidět, kolik jim zbývá nábojů ve zbrani.

Rankedy

Pětičlenné queues

  • Pokud jsou všichni hráči v rozmezí ranků Iron – Diamond 2, nedochází k žádné ztrátě RR ve standardních seskupeních; v těch nestandardních (s velkými rozdíly mezi ranky) dochází ke 25% snížení RR.
  • Pokud je alespoň jeden hráč v týmu v rozmezí ranků Diamond 3 ­– Immortal 3, dochází ke 25 % snížení RR.
  • Pokud je alespoň jeden hráč v týmu v ranku Radiant, dochází k 75 % snížení RR.
  • Měl by být snížen čas čekání v queue.