Po dlouhé době tady máme další patch ve Valorantu. Výrazné změny čekají hlavně Chambera.
Obsah
Obecné updaty
Herní engine byl změněn na Unreal Engine 4.26.
-
Této změny si většina hráčů nevšimne, avšak se zpočátku může deformovat uživatelské rozhraní ve hře a v hlavním menu. Riot Games proto doporučuje nahlašovat bugy, které vám budou bránit ve hře.
Také design Agent Browseru byl vylepšen.
Úpravy agentů
Chamber
Chamber je již od dob jeho představení do hry velmi silným agentem a velmi brzo se ukázalo, že jeho schopnosti možná nejsou tak vyvážené v porovnání s ostatními agenty. Tento patch se tak soustředí na nerfnutí všech jeho schopností, které byly předtím příliš silné.
Rendezvous (E)
- Doba po aktivování teleportu k dalšímu aktivování se z 20 sekund zvýšila na 30 sekund.
- Po odebrání teleportu se cooldown k dalšímu použití zvýšil z 20 sekund na 30 sekund.
- Při zničení teleportu lze nový teleport položit nejdříve po 45 sekundách.
- Průměr oblasti, ze které se Chamber může teleportovat, se z 21 metrů snížil na 15 metrů.
Trademark (C)
- Doba zpomalení protivníka se u 9,5 sekund snížila na 6 sekund.
Tour De Force (X)
- Počet bodů pro aktivování ultimátky se ze 7 zvýšil na 8.
- Zpomalení protivníka se z 9,5 sekund snížilo na 6 sekund.
Headhunter (Q)
- Cena náboje se ze 100 zvýšila na 150.
Změny v damage u schopností agentů
V této oblasti se mění výše damage u ultimátek agentů v závislosti na tom, do jaké části těla protivníka se hráč trefí. Cílem je tyto ultimátky upravit, aby byl damage do hlavy a damage do nohou jinak velký. Hra se tak snaží hráče odměnit za přesnost a být více konzistentní.
Neon
Overdrive (X)
- Damage za jeden zásah se z 22 snižuje na 18.
- Killzone se z 15 metrů zvyšuje na 20 metrů.
- Zásah do nohy je snížen na 85 % původního damage.
- Damage headshotu se 3x zvýšil.
Chamber
Tour De Force (X)
- Zásah do nohy je snížen na 85 % původního damage.
Jett
Bladestorm (X)
- Zásah do nohy je snížen na 85 % původního damage.