Do Valorantu míří další update, který přináší opravdu spoustu změn, které by se hráčům mohly líbit. Upravila se přesnost zbraní, malých změn se dočkalo i několik agentů a mapy dostaly další opravy bugů.

 Všechny pušky (rifles)

  • Nově přidaný atribut Gun Recovery Time – čas, kdy se zbraň stane po vystřelení opět naprosto přesnou.
  • Přesnost při chůzi zvýšena z 0.6° na 0.8°
  • Tap Efficiency – čím je vyšší, tím nižší je míra nepřesnosti

Vandal

  • Horizontální recoil zredukován o 15 % během skrčení a nehybnosti
  • Gun Recovery Time snížen z 0.4 s na 0.375 s
  • Tap Efficiency zvýšena ze 4 na 6

Phantom

  • Gun Recovery Time snížen z 0.55 s na 0.35 s
  • Tap Efficiency zvýšena ze 3 na 4

Guardian

  • Gun Recovery Time snížen z 0.4 s na 0.35 s

Kulomety (SMG)

Ares

  • Cena snížena z 1700 na 1600 kreditů
  • Firing Error (tento atribut je křivka, která má mezi každou střelou určité hodnoty – střela 2 má menší hodnotu než střela 1, nejspíše je tím tedy myšlen úhel, pod kterým je každá z nich vystřelena)
    • Střela 1: 1.0° >> 0.8°
    • Střela 5: 0.85° >> 0.75°
    • Střela 10: 0.75° >> 0.7°
  • Snížena velikost a intenzita horizontálního recoilu po prvních 8 střelách

Odin

  • Snížena velikost a intenzita horizontálního recoilu po prvních 8 střelách

Agenti

Sage

  • Trvání Slow Orb sníženo z 9 na 7 sekund
  • Zpomalení Slow Orb sníženo z 65 % na 50 %
  • Cena Barrier Orb zvýšena z 300 na 400 kreditů

Cypher

  • Cyber Cage již nezpomaluje nepřátele, kteří se přes ní pohybují
  • Cooldown kamery po jejím zničení zvýšen z 30 na 45 sekund

Omen

  • Trvání Dark Cover zvýšeno z 12 na 15 sekund
  • Rychlost projektilu Dark Cover zvýšena
  • Cooldown Dark Cover zvýšen z 30 na 35 sekund

Viper

  • Oblast Snake Bite zvýšena z 350 na 450

Raze

  • Cena Blast Pack zvýšena ze 100 na 200 kreditů

Phoenix

  • Cena Curveball zvýšena ze 100 na 200 kreditů

Brimstone

  • Cena Incendiary zvýšena z 200 na 300 kreditů

Jett

  • Cena Updraft snížena z 200 na 100 kreditů

Obecné změny

  • Požadovaná výška na přeskočení všech oblastí s poškozením (oheň, Snake Bite) zvýšena z 80 na 120 (zejména kvůli b-hopperům)
  • Tick speed Snake Bite, Fireball a Incendiary zvýšena (DPS nezměněno)
  • Maximální počet kreditů byl snížen z 12 tisíc na 9 tisíc kreditů.
  • Když se zastavíte z běhu, již při této změně nedostanete přesnost jako při chůzi
  • Mezní přesnost deadzone se zvýšila z 25 % na 30 %
  • Pozměněny ikony agentů

Upravení map

Split

  • změna pozic startovacích bariér - útočníci by měli mít lepší šance na zabrání A mainu, Top Midu a B garáže
  • bednu na B plantu již nelze prostřelit

Haven

  • odstraněny exploity, které hráče dostávali za mapu, nově dostávají hráči mimo mapu debuff, který je zraňuje

Obecné změny

  • opraveno mnoho bugů spojených s kamerou od Cyphera
  • opraveno mnoho bugů spojených se šípem Sovy
  • bomba automaticky padá z pozic, kde se zasekávala