Ubisoft chtěl zanechat typické prvky, navíc měl být trailer ze staršího buildu.
Když hráči kritizují hru, často to vypadá, jako kdyby vývojáři vůbec o kritice nevěděli nebo ji ignorovali. Pokud jde o náročný projekt a vývojáři cítí nepochopení hráčů, je potřeba se vyjádřit. Bylo tomu jak u Halo: Infinite, tak u nedávno oznámeného Prince of Persia: The Sands of Time Remake.
Vývojáři z Ubisoft Mumbai a Prune tak při rozhovoru s The Maco Reactor chtěli hráčům naznačit, jak k přepracování hry přistupovali. Prý se snažili zachovat typický umělecký styl původní hry, čemuž ale není engine Anvil, ve kterém se tvořil například i Assassin’s Creed Odyssey, přizpůsoben.
Vývojáři tak měli plné ruce práce s ukočírováním enginu, navíc měl být oznamovací trailer ze starší verze hry – jako porovnání Ubisoft zveřejnil nový screenshot, který vypadá o něco lépe. Tak doufáme, že se remake povede a hráči jej přijmou. Prince of Persia: The Sands of Time Remake vychází 21. ledna na PC, XONE a PS4.