Za pět dní hra přilákala 25 milionů hráčů.
Warzone 2.0 je obrovským úspěchem, což naznačovaly nejen čísla na Steamu, ale také nové oznámení přímo od vývojářů. Ti na sociálních sítích totiž zveřejnili, že se za pět dní od vydání do hry dostalo 25 milionů unikátních hráčů, čímž se Warzone 2.0 stal nejspíše nejrychleji rostoucí hrou v historii.
Předtím tento triumf drželo Apex Legends, které ke stejnému počtu hráčů došlo až po týdnu od vydání - Warzone 2.0 je tak o dva dny rychlejší. Původní Warzone stihl 30 milionů hráčů za deset dnů.
I když si Warzone 2.0 připisuje takto masivní úspěchy, rozhodně není hra bez chybiček. Už od vydání měl populární spin-off na Steamu smíšené hodnocení, které se nyní dokonce proměnilo na spíše záporné. Hráči si stěžují na celou řadu funkcí a vlastností, jako je třeba sbírání vybavení nebo hlasitost kroků, taktéž se jim nelíbí optimalizace. I přes to se ale počet hráčů neustále zvyšuje a v sobotu střílečka opět překonala svůj all-time peak na Steamu, který se posunul na téměř 489 tisíc hráčů v jednu chvíli.