Ve hře jsou testovány změny na mapě Minsk, mapa by měla být hratelnější a zábavnější, uvidíme co se vývojářům povedlo.
Dnes si představíme novou mapu Minsku odeslanou na supertest. Vývojáři se snaží zaměřit na to, aby byla mapa více takticky různorodá a vhodná pro všechny třídy vozidel. Problémy, které chtějí vyřešit, vyplývají z lineárního vývoje bitvy kolem Náměstí vítězství a taky centrální části mapy, zároveň chtějí, aby byla tato část více hratelná.
Aby zlepšili hraní hry, rozhodli se vývojáři přesunout mapu oblasti mírně na sever k divadlu, přiměřeně posunout pozice základen. Tyto změny umožňují zachovat charakter mapy a její historický obsah, mezi virtuálním a skutečným Minskem stále neexistují žádné zásadní rozdíly, ale současně se změní hratelnost této mapy.
Nové centrum mapy bude vhodnější pro aktivní manévry a poskytne více příležitostí ke střelbě. Bude více šancí setkat se s vaším nepřítelem, v závislosti na situaci v bitvě může mít možnost rychlého útoku skrze budovy na rohu, dostanete výhodu jako je sledování diagonální části bitvy nebo opatrnější hra ze zálohy.
V rámci testů se bude kontrolovat hratelnost nové verze této mapy, to přinese zjištění, jak se hra vyvíjí nejčastěji a jak se vozidla chovají v bitvě.