[WoT]  Vylepšení mechanismu tvorby zápasů na serveru Asie
Gaming WoT Článek [WoT] Vylepšení mechanismu tvorby zápasů na serveru Asie

[WoT] Vylepšení mechanismu tvorby zápasů na serveru Asie

Thundarr

Thundarr

13. 11. 2018 15:11

Wargaming testuje něco speciálního v ostrém provozu na asijském serveru.

Reklama

Na asijském serveru proběhla zkušební mikro aktualizace, která zlepší systém výběru týmů. Testy se skládají ze dvou částí. Pojďme se podívat na úpravy, které Wargaming testuje v ostrém provozu.

  • Zlepšení mechanismu randomizace pro získání bipartitních bitev namísto nejběžnějších trojúrovňových bitev v systému 3-5-7;
  • Vzhledem k malému počtu hráčů na nižších úrovních bylo rozhodnuto přidávat boty do bitev na úrovni I-V na serveru ANZ.

[WoT]  Vylepšení mechanismu tvorby zápasů na serveru Asie

Důležité: Jak již bylo zmíněno výše, tato mikro-aktualizace (vylepšení systému randomizace) se bude týkat pouze asijského serveru. Oprava má za cíl maximalizovat odměny získané z bitvy:

  • Odměny (bojové zkušenosti) pro všechny tanky byly vyrovnané
  • Priority byly změněny, aby se snížil počet trojúrovňových bitev (menší počet tanků na bitvu).

Znamená to jak zvýšení počtu dvojúrovňových bitev ve srovnání s klasikou 3-5-7, tak i změnu vzoru: 6-9 (pro úroveň X a IX), 7-8 (pro všechny úrovně). Kromě toho ti, kteří hrají na vozidlech s preferenčním výběrem týmů, uvidí více bitev s vozidly stejné nebo nižší úrovně. Výskyt bitev o jednu úroveň vyšší bude výrazně snížen.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama