Aktuální číslo Levelu krásně ilustruje různorodost současného herního světa.
Aktuální číslo Levelu krásně ilustruje různorodost současného herního světa. A to nejen v recenzích, kde se s přicházejícím podzimem objevily hry jako Deus Ex: Mankind Divided, Seasons After Fall, Mother Russia Bleeds nebo The Final Station.Hlavně v tematických článcích je znát, že na hry je možné nahlížet z nejrůznějších pohledů. Můžete se zamyslet nad jejich původem a nad tím, zda například české hry jsou něčím specifické oproti produkci pocházející ze zbytku světa. Můžete použít i pohled obchodní a podívat se zblízka nafenomén mikrotransakcí v AAA hrách. Společně se zkušeným scenáristou Stevem Incem můžete také uvažovat nad vývojem herních příběhů a Honza Olejník se zase ve svém článku zaobírá herním fenoménem, který nemůže nabídnout žádné jiné médium – tedy automaticky generovanými světy. Když jsme před více než třemi lety vymýšleli novýkoncept Levelu založený na tématech, jedna z našich největších obav spočívala v tom, zda dokážeme každý měsíc najít dostatek zajímavých námětů, abychom časopis zaplnili. Čas ale ukázal, že je tomu přesně naopak. Herní scéna nabízí takřka nekonečné množství motivů a nám každý měsíc zůstává v zásobě několik nápadů i hotových článků, které přesouváme do dalších čísel. A když už jsme u té různorodosti, přidali jsme na ní i v naší populární komentářové rubrice. Svůj prostor v ní vedle již tradičních autorů Dana Vávry, Michala Rybky, Lukáše Macury a Vládi Geršla nově dostane i Eugen Harton, hlavní producent hry DayZ. Doufáme, že pro vás budou jeho postřehy a názory co nejvíc inspirativní.
Hezké čtení přejí
Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček - redakce časopisu LEVEL