Opraveny hitboxy a uhýbací manévry pokémonů při chytání a soubojích.
Vývojáři Pokémon GO opravili několik problémových chyb týkajících se soubojových mechanik. Hitboxy a dodge byly upraveny hlavně u pokémonů, kteří jsou létající.
Výpis změn Game Masterů (změněno v sobotu, 10.února 2018):
- Beedrill — dodge vzdálenost upravena z 1 na 0.25
- Zubat — dodge vzdálenost upravena z 1 na 0.25
- Magnemite — dodge vzdálenost upravena z 1 na 0.25
- Zapdos — dodge vzdálenost upravena z 1 na 0.25
- Ledyba — dodge vzdálenost upravena z 1 na 0.25
- Yanma — dodge vzdálenost upravena z 1 na 0.25
- Altaria — velikost půdorysu byla upravena z 1.2 na 0.6
- Rayquaza
- velikost půdorysu byla upravena z 1 na 0.3
- dodge vzdálenost upravena z 1 na 0.25
- pohybový typ změněn ze Static na Flying
Pro další Pokémony nepřišly žádné další změny. Vzdálený odstup se používá k určení, do jaké míry se Pokémon pohybuje během svého dodge manévru a tyto změny by měly pomáhat snížit počet incidentů "Magnemite-going-crazy-off-screen". Změna typu Rayquaza ze statického typu na letový pohyb byla očekávána a již tento víkend byla zaznamenána.