Riot prvně odpovídá na otázky od komunity.
Pokud hrajete League of Legends, nebo TeamFight Tactics, možná jste si všimli, že občas Riot vydává sérii článků s názvem Ask Riot. Fanoušci a hráči posílají své dotazy a vývojáři na ně tímto způsobem veřejně odpovídají. Jelikož Valorant patří pod Riot, není divu, že se podobná série vyskytla i zde. Vítejte tímto u prvního dílu Ask Valorant.
Proč nelze získávat Valorant pointy v Battlepassu místo Radianite pointů?
Tato otázka má dvě části. Proč nelze získávat Valorant body a proč hráčům dáváme zrovna Radianite měnu v battlepassu.
S první částí se to má tak, že našim cílem je, aby si hráči koupili nějaký herní předmět a jeho obsah. Pokud by obsahem byly Valorant body, kupovali by si hráči battlepass s vidinou, že se jim hodnota passu vrátí a mohli si tím pádem zakoupit další. Chceme, aby hodnota passu byla co nejvyšší, ale přidání Valorant měny by narušilo naše dlouhodobé plány. Stále situaci monitorujeme a chceme, aby battlepass měl pro hráče dobrou hodnotu.
Druhým aspektem je, proč vůbec odměňujeme hráče Radianite body. Do budoucna plánujeme z Radianite bodů udělat měnu, která vylepšuje požitek ze hry a určité předměty. Například bychom rádi použili Radianite body k vylepšení přívěsků na zbraň, karet hráčů a sprejů. Podobně, jako to je nyní u zbraní. Časem tak půjde Radianite měna využít mnoha různými způsoby.
- Joe Lee, Revenue Lead
Některé nehodnocené hry působí nevybalancovaně, proč?
Nehodnocený režim umožňuje všem hrát Valorant. Ačkoliv vy a vaši spoluhráči máte rozdílný rank, nehodnocenou hru si můžete zahrát v jakémkoliv případě. Tím pádem se občas stává, že hry můžou působit neférově. Již v samotné párty totiž můžou být hráči, jejichž schopnosti jsou velmi rozdílné. Snažíme se například počet stompů snížit, jak jen to jde. K vyrovnanějším zápasům lze dospět prodloužením doby hledání. V tom případě systém sestaví vyrovnanější týmy.
Kompetitivní a nehodnocený režim mají ve skutečnosti celkem podobnou konfiguraci na vytváření zápasů. Jenže u nehodnocených her není limit při rozdílu skillu. Právě tato skutečnost způsobuje, že nehodnocené hry působí kolikrát tak nefér.
Většina nehodnocených zápasů ve finále dosahuje rozdílu ve skillu jako u hodnocených her. V případě sestavení zápasu, který je mimo tyto hranice, pochází rozdíl z premade párty. Každopádně stále na sestavování zápasů pracujeme a situace by se měla zlepšit i při spuštění rankedů v patchi 1.02.
Kvalita sestavování zápasů se jinak průběžně kontroluje. Tato kontrola zahrnuje například porovnání finálního skóre i MMR jednotlivých hráčů.
- Ian Fielding, Senior Producer a Yilin He, Senior Data Scientist
Budou do hry přidány nové zbraně?
Jak jsme již psali, žádná zbraň by neměla být ve hře navíc. Zatím nemáme v plánu v dohledné době přidávat zbraně. Aktuálně můžete vybírat mezi 17 zbraněmi a jejich balanční stránka nám přijde v pořádku. V průběhu vývoje jsme určité zbraně odstranili, protože prostě neměly účel.
Naučili jsme se toho hodně okolo balancování zbraní díky zpětné vazbě. Časem je ale možné, že nalezneme mezery v našem arzenálu. Novou zbraň tak nelze vyloučit, ale aktuálně na žádné nepracujeme.
- Preeti Khanolkar, Producer
Přidáte možnost surrenderu?
Ano! Možnost vzdání se přidáme do hry v patchi 1.02. Více se dozvíte v našich patch notes.
- Ian Fielding, Senior Producer