Ve čtvrtém kvartálu studio ztratilo 2 miliony aktivních hráčů.
Vývoj herního průmyslu je prozatím jasný – hráči se pomalu ale jistě přesouvají k F2P hrám, velmi často pak k battle royale titulům. To sice svědčí Activisionu či Epic Games, veterán průmyslu Blizzard tím ale ztrácí. Přiznává to i samotné studio v poslední finanční zprávě.
Vedení zveřejnilo, že ve čtvrtém kvartálu roku 2020 spadl počet aktivních měsíčních hráčů z 29 na 27 milionů. Dle MassivelyOP jde o trend posledních let – Blizzard ztratil za poslední tři roky 11 milionů aktivních hráčů.
Překvapivě to ale neznamená, že by padaly i příjmy. V meziročním srovnání se dokonce zvýšily, a to o 7 procent. Dost tomu pomohlo vydání expanze Shadowlands, Hearthstone expanze Forged in the Barrens i popularita Overwatch. Kritici ale zmiňují, že by Blizzard měl co nejdříve přijít s novou hrou, díky které k sobě opět přiláká nové hráče.