Máme se ale dočkat hodnoty, za kterou budou hráči rádi.
Když se dnes vrhnete do multiplayerových her, jen těžko můžete očekávat, že by vývojáři vynechali mikrotransakce. Překvapení nepřinese ani Cyberpunk 2077, který prý v multiplayeru nabídne placení za dodatečný obsah také.
Krátce o něm promluvil ředitel studia Adam Kicinski směrem k investorům.
Směrem k našim fanouškům jsme nikdy nebyli agresivní. Chováme se k nim férově a přátelsky. Takže samozřejmě že ne, nebudeme agresivní. Ale můžete očekávat, že bude možné koupit skvělé věci. Cílem je navrhnout monetizaci tak, aby hráči měli z utracených peněz radost. Nesnažím se být cynický, nebo něco zastírat. Jde o to probudit pocit, že zde existuje nějaká hodnota. Je to stejné jako u našich singleplayerových her. Chceme, aby hráči byli spokojeni, když utrácí peníze za naše produkty. To samé platí pro mikrotransakce. Samozřejmě je na místě je očekávat, CP ostatně nabízí skvělé prostředí k prodávání věcí. Nebudeme ale agresivní, nechceme hráče naštvat, chceme je potěšit. To je minimálně náš cíl.
Multiplayerová část Cyberpunku má dorazit až delší dobu po vydání, jelikož na ní pracuje oddělený tým vývojářů. Očividně se tedy bude jednat o velký projekt, který by mohl hru držet při životě delší dobu.