Alespoň tak promlouvá pracovní profil bývalého zaměstnance.
Death Stranding přineslo ještě před svým vydáním obrovský poprask, a to zejména kvůli své tajemnosti. Hideo Kodžima totiž nechtěl o hře vyzradit více než bylo nutné, a tak jsme až do samotného vydání vlastně nevěděli, do čeho se to pouštíme. Po samotném launchi se ale Sony ke hře moc nevyjadřovalo, což hráči brali jako známku neúspěchu.
Hideo Kodžima následně v květnu minulého roku řekl, že titul byl ziskový, o obrovském úspěchu se ale nezmínil. To se ale možná mění s poslední aktualizací LinkedIn profilu bývalého vedoucího PlayStation Worldwide Studios Michaela Mumbauera.
Ten se rozepisuje o použití technologie ve franšízách jako jsou Uncharted, TLOU, God of War, Spider-Man i Death Stranding, přičemž všechny „dosáhly rekordních prodejů a mezinárodní úspěch pro Sony.“ Jak zmiňuje web GamingBolt, všechny série mimo Death Stranding mají veřejně přiznané prodeje přesahující 10 milionů kopií – pokud je tedy Mumbauer řadí do stejné kategorie, může to stejné platit o Death Stranding.