Tvrdí to jeden z vědců NVIDIe.
Technologie ray tracingu začíná dostávat čím dal tím větší podporu, ale pro mnoho hráčů to stále není nutností či základem hry. Jak ale tvrdí Morgan McGuire, vědec pracující v NVIDII, první hry, která bude vyžadovat grafickou kartu podporující ray tracing, se dočkáme už za 4 roky.
Jisté je to, že roky 2020 a 2021 budou zlatým věkem pro tuto technologii, a to zejména díky příchodu PlayStation 5 a Xbox Scarlett. Obě konzole budou podporovat ray tracing a všechny hry se tak budou na tuto technologii adaptovat. Problém tak nastává u hráčů na PC, jelikož karty s podporou ray tracingu jsou stále celkem drahé, a jak jsme viděli minulé roky, cena grafických karet se drží celkem vysoko.
Zajímavé je, že McGuire tvrdí to, že v roce 2023 budou ray tracing podporovat všechny herní platformy, to znamená včetně Nintendo Switch. S tím, jak se zatím ukázal Zaklínač 3, si nejsme tímto tvrzením úplně jistí, ale stát se může vše. Co si myslíte vy?