Je to tady - pro PUBG velký krok, u kterého navíc není vůbec jasné, zda-li bude úspěšný. Od samého začátku bylo PUBG čistě battle royale hra, která nabízela intenzivní zážitky v situacích jeden proti jednomu na ostrově, kde je jediným cílem přežít. To se nyní mění a k battle royale módu se přidává Team Deathmatch.

Team Deathmatch přijde na live servery s updatem 6.2

PUBG představuje novou sekci - Arcade, ve které se během času budou měnit různé módy. Začíná zmíněným TDM, ve kterém půjde o nastřílení určitého počtu bodů dříve, než nepřátelský tým. Proti sobě se postaví týmy po osmi členech, a to na celkem sedmi mapách - tedy na sedmi částech z nám již známých map Erangel, Miramar, Vikendi a Sanhok. Bude možné si vybrat z několika kitů s vybavením a pak už stačí si jen prostřílet cestu k vítězství. 

Pro ty, kteří preferují battle royale mód - nemusíte se bát, jádrem PUBG byl vždy tento mód a také tomu tak zůstane. Níže se můžete podívat na krátký trailer TDM módu.

Obecná pravidla

Pravidla TDM jsou popsána v menu, v záložce "Arcade". Pro ty, kteří příliš neholdují angličtině, mohou si je přečíst níže.

  1. Tým, který jako první dosáhne potřebného skóre, vyhrává kolo. První tým, který docílí potřebného počtu vyhraných kol, vyhrává celý zápas.
  2. Do vybavení se můžete dostat přes klávesu "M". Pokaždé se narodíte s novým vybavením, které jste si vybrali.
  3. Hráči se po smrti respawnují. Ihned po respawnu jsou hráči nesmrtelní po určitou krátkou dobu.
  4. Hráči se respawnují v blízkosti jejich spoluhráčů v týmu. Respawn bude proveden na pokud možno nejbezpečnějším místě.
  5. Po každém zabití obdrží hráč body a TDM boost.
  6. TDM boost umí vyléčit velkou část hráčova života když po určitou dobu hráč nedostává poškození.
  7. Při připojení do hry budou hráči ihned připojeni i do již probíhajících matchů, nicméně u matchů, které se blíží ke svému konci tomu tak nebude.

Pravidla gameplaye

  1. počet hráčů: 8 vs. 8
  2. perspektiva: pouze FPP
  3. vybavení: Spawn Kits, pro jeho vybrání otevřete mapu (kit s vybavením, které budete používat)
  4. respawny: zapnuto, 5 vteřin po každé smrti, respawn v blízkosti spoluhráčů, pokud je místo bezpečné, po respawnu krátka nesmrtelnost
  5. knocky: vypnuto
  6. střelba do vlastních: vypnuto
  7. zabití a asistence naplňují boost metr (TDM boost), pokud po dobu pěti vteřin neobdržíte poškození, automaticky se vám bude doplňovat zdraví společně s tímto boostem
  8. není možné se znovu připojit do TDM matche, pokud vám hra spadne nebo se odpojíte, není možné znovupřipojení

Podmínky pro výhru

První tým, který dosáhne 50 bodů nebo nejvyššího počtu zabití během 10 minut vyhrává kolo. Dvě vyhraná kola zajišťují výhru celého zápasu.

Odměny

Jako odměna bude sloužit herní měna battle pointů (BP) podle vašeho osobního hodnocení. Odměny v podobě zkušeností do survivor passu nebudou udělovány. Hráči se mohou připojit do probíhajícího zápasu, ale ne před jeho koncem. AFK hráči budou po určité době vykopnuti ze hry.

Mapy

Pro TDM bylo vybráno celkem 7 lokací ze 4 map. Každá lokace byla vybrána tak, aby upřednostňovala rozdílný gameplay. Například město Podvosto z mapy Vikendi podporuje boje na dálku přes řeku a most, doky ze Sanhoku zase podporují spíše boj na krátkou vzdálenost díky kontejnerům. Každá mapa také zohledňuje podmínky pro počasí, můžete se tak přizpůsobit s výběrem vašeho Spawn Kitu.

Seznam lokací:

  1. Erangel - zřícenina Stalber, vojenská základna Sosnovka
  2. Sanhok - doky (Docks), hotel Paradise Resort
  3. Vikendi - Podvosto, Peshkova
  4. Miramar - vojenská základna Campo Militar

Tabulka výsledků

Tato tabulka zaznamenává více informací, než jen týmové skóre. Je možné vidět skóre všech hráčů včetně zabití, asistencí a multi-killů. Za každé vyhrané kolo získáváte body, za tyto body pak získáváte BP. Hráči také získávají asistence, a to tím, že nejvíce přispěli k poškození, které bylo nepřátelskému hráči zasazeno s následkem jeho zabití.

TDM boost metr

Tento metr se naplňuje s počtem zabití a asistencí a obnovuje hráči zdraví, pokud neutržil poškození déle než 5 vteřin. Tato funkce funguje odlišně od boostu v battle royale módu. Jakmile se narodíte, boost bude na hodnotě 50% a nebude klesat, dokud nedostanete poškození. Také obnovuje zdraví rychleji a může být získán pouze zabíjením (kill = 50%) nebo asistencí (20%). Po pěti vteřinách bez poškození se začne obnovovat po 10% v každém kroku. Boost nedává žádnou výhodu v rychlosti pohybu.

Spawn kit

Spawn kit je set zbraní, které si může hráč vybrat jako jeho vybavení. Ve hře je možné vidět aktuálně vybraný Spawn Kit a tabulku výsledků. Při změně setu vybavení bude změna aplikována po skončení kola nebo po respawnu hráče. Momentálně bude k dispozici 8 setů: 2 sety s útočnými (AR) puškami, 2 sety s DMR, 2 se snipery, 1 s SMG zbraněmi a 1 s brokovnicemi. Vybrat si můžete, který chcete, ale ujistěte se, že se do dané situace/mapy hodí.

Tento mód je pouze začátkem přidávání a vylepšování nových módů. Postupně budou přidávány další mapy a lokace. K TDM módu budou také přibývat další, které je možné znát z jiných her.