Skull & Bones je po osmi letech v alpha fázi vývoje
Gaming Článek Skull & Bones je po osmi letech v alpha fázi vývoje

Skull & Bones je po osmi letech v alpha fázi vývoje

Radek Raudenský

Radek Raudenský

22. 7. 2021 11:33

Vývoj si vyžádal více jak dvě a půl miliardy korun.

Reklama

I když se každý rok dočkáváme spousty skvělých her, několik projektů provází nejspíše špatná karma. Například Dead Island 2 si přehazovalo hned několik studií a hra se stále nemá k vydání, podobná situace trápí i Skull & Bones. To, co původně měla být post-launch aktualizace, se nakonec stala samotným titulem, který ale ještě několik let neuvidíme.

I když se totiž hra nachází ve vývoji už od roku 2013, teprve teď vstoupilo do alpha fáze vývoje. Alespoň to tvrdí vývojáři Ubisoftu v rozhovoru pro Kotaku. Důvodů je několik, ve výsledku jsou velice podobné jako u Dead Island 2 – vývoj neměl od počátku jasnou vizi, s tím se pojí problémový vývoj, špatné vedení, restarty vývoje a nakonec i nutné změny kvůli změně vedení Ubisoftu i ředitelů vývoje – ti se vystřídali rovnou tři.

Díky tomu si pak vývoj vyžádal přes 120 milionů dolarů (2,6 miliardy korun), právě kvůli tomu je ale projekt tak velký, že není možné jej opustit. Ubisoft se tak stále snaží Skull & Bones dodělat jako live-service hru.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama