Po dvou týdnech se do hry dostává nový patch, který přináší velkou řadu balančních úprav a také rankedy.

Obsah


Balanční úpravy

Agenti

Viper

  • Toxic Sceen (E)
    • Nově se lépe pokládá i když je v cestě zeď. Toxic Screen se stále vytvoří po celé možné délce.
  • Snake Bite (C)
    • Pokud hráč obdrží poškození, zároveň získá Fragile efekt na krátkou dobu.
    • Fragile efekt způsobuje, že hráč obdrží více poškození. (Celkové poškození schopnosti nezměněno)
  • Poison Orb (Q)
    • Cooldown zvýšen: 0.5 → 6 vteřin

Jett

  • Blade Storm (X)
    • Nově se obnoví, pokud schopnost zabije Phoenixe v jeho ultimátce.

Reyna

  • Souls Orbs (Q, E)
    • Nově se orb spawne, pokud Reyna zabije Phoenixe v jeho ultimátce.

Cypher

  • Opravena chyba, kdy kamerka blokovala zneškodnění bomby.
  • Opravena chyba, kdy hráči mohli položit Cyber Cage (Q) na Trapwire (C).
  • Přidána ochrana, která znemožňuje, aby kamera prošla skrz portál na mapě Bind, pokud byla položena přesně na okraj portálu.

Smoke

  • Upraveny efekty při vstupu a výstupu ze smoku.

Úpravy zbraní

Bucky (při zmáčknutí pravého tlačítka)

  • Přesnost při skrčení snížena: 3,41 → 4,1
  • Přesnost při pomalé chůzi zvýšena: 6,4 → 4,4
  • Přesnost při běhu snížena: 3,5 → 6,4

Rankedy

  • Kompetitivní režim bude zapnut v průběhu tohoto patche.
    • Upraveny ikonky ranků.
    • Nové jméno pro nejvyšší rank: Radiant
    • Rozřazovací hry lze hrát v párty s větším rozdílem skillu hráčů.

Úpravy map

Haven

  • Upraveny následující oblasti:
    • Garážové dveře
    • Vstup na C Long z útočící strany
    • Struktura A Lobby upravena, nyní poskytuje více místa a úhlů.
    • C Link
    • A Link
    • Vstup do podzemní část u A plantu.

Ascent

  • Upraveny následující oblasti:
    • Přístup na mid z bránící strany.
    • A main z útočící strany, přidány bedny pro boost.
    • Vstup do zahrady.

Bind

  • Upraveny následující oblasti:
    • Vstup do koupelen.
    • Východ z teleportu u B.

Split

  • Upraveny následující oblasti:
    • Spawn obránců.


Změny uživatelského rozhraní

  • Všechny hlavní sekce v klientovy mají nyní tlačítko pro návrat zpět v levém horním rohu. (klávesa Escape také funguje)
    • Všechny další sekce (náhled zbraní, detaily zápasu, ...) upraveny tak, aby tlačítko pro návrat bylo také v levém horním rohu, místo pravého.
    • Malé dialogy využívají také tlačítko v levém horním rohu.
  • Vysouvací menu na levé straně odstraněno.
    • Nově je menu s nastavením, podporou a dalšími sekcemi vpravo.
  • Kulaté ukazatele pro Battlepass a probíhající kontrakt odstraněny z navigace.
    • Navigační menu lehce přesunuto.
  • "Exit to desktop" tlačítka předělány do jednoho, které nyní zobrazí, zda se chce uživatel i odhlásit.
  • Přidána poznámka k tlačítku opuštění zápasu. To se nyní zobrazuje vždy, ale jen v povolených případech ho lze využít.
  • Přidáno nastavení, které umožňuje hráčům natrvalo zobrazit inventář.
  • Přidán ukazatel, který hráčům ukazuje, že se nespawnou pokud jsou AFK.

Battlepass

  • Přidáno tlačítko s Battlepassem a textem.
  • Přidán malý ukazatel postupu, který zobrazí i přesnou úroveň.
  • Při najetí myší na Battlepass se zobrazí náhled s další odměnou.
  • Kliknutí na tlačítko zobrazí úplně novou sekci s Battlepassem.

Kontrakty a sekce s agenty

  • Sekce s agenty přesunuta ven ze složky kolekce.
  • Přidán malý ukazatel postupu v kontraktu obdobně jako u Battlepassu.
  • Při najetí myší na ukazatel se zobrazí náhled s další odměnou.
  • Odstraněna druhotná navigace mezi agenty a seznamem zbraní, jelikož jsou agenti již mimo kolekci.

Další změny

  • Přidána možnost vzdáte se. (surrender)
    • Možnost surrenderu se aktivuje po napsání /ff /forfeit /concede /surrender
    • Aby hra skončila za pomoci surrender hlasování, je třeba souhlasu všech aktuálně připojených spoluhráčů.
    • Hlasovat lze pomocí /yes /no příkazu nebo kláves F5 a F6. (lze přenastavit)
    • Každý tým může použít surrender hlasování jen jednou za polovinu hry a až po 8. kole.
    • Hlasování začne až v dalším kole, pokud nebylo započato ještě ve fázi nákupu.
    • Vítězný tým získá odměny, jako kdyby vyhrál všechny nadcházející kola. Obdobně tým, jenž prohrál obdrží odměnu stejnou, jako kdyby oponent vyhrál všechna následující kola.
  • Přidána možnost permanentně mutovat nepřátelské hráče.
  • Upraveno tagování. (zasažení a následné zpomalení nepřátel)
    • Efekt zpomalení upraven.
      • Zpomalení při klasickém zasažení sníženo: 80% → 70%
      • Zpomalení při zasažení skrz zeď sníženo: 35% → 25%
    • Prodloužen čas, po který trvá, než se zpomalení projeví o 100 %.

Herní módy

Spike Rush

  • Nový druh Orbů - Tracer Orb
    • Působí na celý tým.
    • Poskytuje dvojnásobnou penetraci zdí a při zasažení odhaluje nepřítele na 0,75 vteřiny.
    • Efekt trvá po zbytek kola.
  • Speed Boost Orb změněn na Cobat Stim.
    • Bonusová rychlost pohybu a doba trvání nezměněna.
    • Doba potřebná pro přebití zkrácena o 30 %.
    • Doba potřebná pro vytažená zbraně zkrácena o 30 %.
    • Doba potřebná pro opětovné přesné střílení (recovery) snížena o 30 %.
    • Rychlost střelby zvýšena o 30 %.
    • Doskok zvýšen o 25 %.
  • Plague Orb nyní sdílí slot s Paranoia Orbem.
    • Nelze mít oba orby v jedné hře.
    • Redukce zdraví Plague Orbu snížena z 90 na 50 zdraví.
  • Deception Orb nyní sdíli slot s Plague Orbem.
    • Nelze mít oba orby v jedné hře.
    • Trvání Deception Orbu sníženo z 10 na 8 vteřin.
    • Omezený dohled Deception Orbu snížen o 20 %. (uvidíte trochu více)

Tréninkový režim

  • Reyna nyní při zabití bota spawne Soul Orb.
  • Jett nyní při zabití bota obdrží reset pro Blade Storm (X).

Optimalizace

  • Optimalizován výkon, pokud se všichni hráči pohybovali směrem k sobě.
  • Optimalizován ukazatel řady několika zabití v kuse.
  • Optimalizován ukazatel zdraví.
  • Optimalizovány pingy.
  • Optimalizován zvukový efekt u bariéry před začátkem kola.
  • Opravena chyba, která zhoršovala běh hry na počítačích s malou pamětí a pomalým diskem. (opraveno již v průběhu patche 1.01)