Dřívější surrender, lepší observer a balanční úpravy Guardiana.
Po 14 dnech se do hry dostává nový patch. Tentokrát došlo na menší počet balančních změn. Úpravou si prošel našel například Guardian a také hlasování o kapitulaci. Drobným vylepšením si projde observer. Pojďme se na změny podrobně podívat.
Aktualizováno 8.7. o nový režim prodloužení v kompetitivních zápasech.
Obsah
Balanční změny
Zbraně
Guardian
- Cena snížena: 2700 → 2500
- Rychlost střelby snížena: 6,5 → 4,75
- Síla prorážení zdí zvýšena: střední → velká
- Input queue zvýšeno: 0,083 → 0,1175
Úpravy map
Haven
- Odebráno místo, kde nešlo dosáhnout na Spike, pokud zde byl upuštěn.
Všechny mapy
- Opraveno několik míst, kde se hráči mohli zaseknout uvnitř mapy.
- Odstraněna místa, kudy mohl Sovův šíp proletět skrz zdi.
Herní režimy
Spike Rush
- Nový orb: Twin Hunters
- Při sebrání orbu se vypustí dva vlci, kteří sledují a loví dva nejbližší nepřátele.
- Vlci přidají do kroku, když uvidí nepřítele a skočí na něj, pokud jsou blízko. Po skoku je cíl zpomalen a vidí jen na blízko po dobu 4 vteřin.
- Vlci mají 150 zdraví a lze je zranit.
- Vlci zmizí po 15 vteřinách, pokud nikoho nenajdou, nebo pokud je cíl zabit.
- Split: umístění orbů
- Orb na midu u strany obránců odstraněn z platformy.
Další změny
Surrender
- U nehodnocených zápasů stačí ke kapitulaci 80% souhlas.
- U kompetitivních her je stále vyžadován souhlas všech připojených hráčů.
- O kapitulaci lze poprvé hlasovat již v pátém kole, místo osmého.
- V herním menu je nově tlačítko, které hlasování vyvolá.
Ostatní změny
- V kolekci je nyní přepínač, který vám zobrazí pouze vlastněné předměty místo všech.
- Opravena chyba s misí položení a zneškodnění bomby, kdy se občas nezapočítalo položení a zneškodnění spoluhráčů.
- Přechodové obrazovky a obrázek při načtení hry se na monitorech s nevšedním poměrem stran zobrazuje s černými pruhy.
- Opraveno překrývání textu u kontraktu a battlepassu.
- Odstranění kamaráda nyní vyvolá menu s potvrzením.
- Stisknutí klávesy Escape při psaní nyní vymaže rozepsanou zprávu.
- Předěláno rozvržení kontextových nabídek a upraveny barvy.
- Menší úpravy efektů na mapě Bind, které pomůžou s výkonem na integrovaných Intel grafikách.
- Menší úpravy renderování směřované na lepší PC.
- Přidáno oznámení po havarování hry s odkazem na hráčskou podporu.
- Stránka s patch notes a platební bránou se správně škáluje ve 4K rozlišení.
- Správné fungování platební brány v Japonsku a Číně.
- Hráči mohou vidět individuální úrovně skinů zbraní v kolekci a v obchodě.
- Upraveny cenzurované animaci při zásahu, aby byly lépe rozpoznatelné.
- Přidány siluety agentů v pohledu observerů.
- Přidány ukazatele zdraví pro observery.
- Obdržení zbraně, o kterou si hráč požádal, již nepřeruší pohyb.
- Přidána možnost turnajového režimu vlastních zápasů.
- Každý hráč zde má přístup k přepínání match timeru.
- Nová kategorie moderátorů pro observery. Tito sledující mají přístup k cheatům.
- Nové prodloužení pro kompetitivní hry:
- Tým musí vyhrát rozdílem dvou kol.
- V každém kole při prodloužení dojde k resetu. Hráči získají vždy 5000 kreditů a 4 body do ultimátky.
- Po každých 2 kolech odstartuje automatické hlasování o možnosti remízy.
- První hlasování vyžaduje celkem 6 kladných hlasů od hráčů z obou týmů.
- Druhé hlasování vyžaduje 3 kladné hlasy.
- Třetí hlasování vyžaduje 2 kladné hlasy.
- Po odhlasování skončí zápas remízou.
- Při remíze lze ztratit body v ranku, ale nejde spadnou o divizi nebo tier níže.
- Nehodnocené hry se hrají stále starým systémem prodloužení na 1 výhru.
- Vlastní hry mají možnost vynutit si pravidlo kompetitivního prodloužení při zakládání.