Velká porce balančních úprav a nový herní mód.
Nový Valorant patch je tady a tentokrát toho přináší opravdu hodně. Podíváme se na balanční úpravy agentů a zbraní, nový herní režim Escalation a také lepší trestání prohřešků.
Obsah
Balanční změny
Agenti
Reyna
- Maximální počet nabití schopností Devour (Q) a Dismiss (E) snížen: 4 → 2
- Zabití nepřátelé, které Reyna zasáhla v posledních 3 vteřinách nyní zanechají Soul Orb i když je Reyna nezabila poslední ranou.
- Cena schopností Devour a Dismiss zvýšena: 100 → 200
Yoru
- Gate Crash (E)
- Schopnost nyní zobrazuje dosah na minimapě, odkud můžou schopnosti vidět nepřátelé.
- Dosah zvuku schopnosti při teleportu je zobrazen na minimapě.
- Dimensional Drift (X)
- Při použití je aktivní minimapa.
- Při použití schopnosti se odhalení protihráči zobrazí také na minimapě Yoruovo spoluhráčů.
- Schopnost již neblokuje pohyb nepřátel.
Brimstone
- Incediary (Q)
- Zvuk požáru ze schopnosti by mělo jít lépe slyšet přes ostatní zvuky.
Phoenix
- Hot Hands (E)
- Zvuk požáru ze schopnosti by mělo jít lépe slyšet přes ostatní zvuky.
Zbraně
Marshal
- Rychlost pohybu při zamíření se nyní rovná 90 % rychlosti při držení zbraně.
- Cena snížena: 1100 → 1000
- Přiblížení při míření zvýšeno: 2,5x → 3,5x
Stinger (při plně automatické střelbě)
- Cena zvýšena: 1000 → 1100
- Rychlost automatické střelby snížena: 18 → 16
- Při plně automatické střelbě se maximální rychlosti výstřelů dosáhne již po čtyřech nábojích místo šesti.
- Po třech výstřelech v plně automatickém režimu se nepřesnost více zvyšuje.
Stinger (burst)
- Po první salvě burstu se nepřesnost více zvyšuje.
- Větší chyba v nepřesnosti po prvním burstu.
- Zrychlen návrat zbraně do přesné polohy po burstu: 0,45 → 0,4 vteřiny.
Frenzy
- Cena zvýšena: 400 → 500
Herní režimy
- Nový herní režim Escalation se do hry dostane krátce po patchi.
Rankedy
- AFKování po dobu delší než 6 kol vyústí ve ztrátu 8 RR.
- Více o trestech za AFKování.
Další změny
- Všechny spreje se odstraní vždy na začátku kola.
- Změny ohledně animace smrti.
- Časování
- Vyblednutí obrazu začíná dřív: po 1,75 → 1,50 vteřinách po smrti.
- Doba zobrazení plně černé obrazovky: 0 → 0,25 vteřiny.
- Celkový čas animace nezměněn: 2,75 vteřiny.
- Pohyb kamery vylepšen, měl by být plynulejší i při horším připojení.
- Časování