Silnější Phoenix, méně smurfů, co víc si jen přát.
Konečně je to tady! Po téměř měsíci se dočkáváme dalšího patche a tentokrát dostává kus lásky ochutnat i velmi dlouho opomíjený Phoenix. S ním dostává menší buff také Yoru a nějakým těm balančním změnám se nevyhnul ani KAY/O.
Úpravy agentů
Phoenix
- Curveball (Q)
- Maximální doba trvání flashe zvýšena 1.1 sec → 1.5 sec
- Doba pro re-equip zbraně po užití flashe snížena 0.7 sec → 0.5 sec
- Blaze (C)
- Pokud Phoenix přestane ohýbat svou ohnivou zeď před koncem castu, re-equipne zbraň rychleji
- Run it Back (X)
- Po konci ultimátky se Phoenix vrátí zpět na místo castu i se štíty, které měl v době jejího spuštění
Yoru
- Dimensional Drift (X)
- Doba trvání ultimátky zvýšena 10 sec → 12 sec
- Snížena doba výstupu z ní 1.2 sec → 0.8 sec
KAY/O
- FRAG/ment (C)
- Snížena zóna efektu 10 m → 8 m
- Poškození se bude nově aplikovat i přes objekty
- NULL/cmd (X)
- Nově plný zvuk oživování uslyší pouze vlastní tým, oponenty na ně upozorní pouze počáteční audio (obdobně jako u orbů, nebo Spiku)
Úpravy herních systémů
- Nový systém detekce smurfů
- Tento systém je vytvořen tak, aby k sobě lépe pároval účty s podobným výkonnostním stupněm. Změna bude nejprve prezentována na Severoamerickém serveru, aby se ověřila její funkčnost. Na ostatní servery by se měla dostat v příštím patchi.
- Zlepšení systému kolize hráčů, když běží vedle, nebo za sebou
- Změna by měla výrazně snížit trhavost obrazu, když se pohybujete v blízkosti svých spoluhráčů
Módy
- Schopnost Twin Hunters v módu Spike Rush bude nově dávat poškození zničitelným zdím
Bugy
Yoru
- Opravena chyba, při které byl Yoru stále zranitelný i nějaký čas po použití ultimátky
Sova
- Opravena chyba, při které Sovovi Shock Bolty nedávaly poškození nepřátelským pastím a jiným zničitelným objektům
Fade
- Opravena chyba, která umožňovala Fade použít schopnost Fade´s Haunt a odhalit nepřátele za tenkými zdmi