RTS žánr stále není mrtvý.
S rozmachem battle royale her a kompetitivních stříleček se RTS strategie StarCraft 2 dostávala pomalu ale jistě do pozadí. To bohužel Blizzard pocítil a oznámil, že vývoj nového obsahu pro tuto hru je ukončen. To ale neznamená, že by zájem tvořit takové hry mezi vývojáři nebyl.
Jen pár dní na to se totiž v herním průmyslu objevuje nové studio. Frost Giant Studios mají na starosti dva veteráni z Blizzardu – Tim Morten a Tim Campbell. Morten byl vedoucím produkčním na StarCraft 2: Legacy of the Void, vedle toho ale pracoval také v Santa Monica Studio, Activisionu i v EA, kde se staral o franšízu Command & Conquer. Ve FGS bude zastávat pozici produkčního a studiového ředitele. Campbell zase pracoval na expanzi Frozen Throne do W3, pomohl založit SuperVillain i FireForge a v nedávné minulosti pracoval na System Shock 3 či Wasteland 3. V nově oznámeném studiu zastoupí pozici herního režiséra a prezidenta studia.
Vývojáři tvrdí, že komunita real-time strategií patří mezi tu nejvěrnější a oni nadále chtějí tento žánr budovat. Jak tvrdí novinář Jason Schreier, vývojáři v Blizzardu sice přicházeli s nápady na další RTS tituly, vedení studia je ale vždy zamítlo. Není tak divu, že vášeň donutila tyto tvůrce nakonec odejít a založit si vlastní projekt.