Pokuta ho neminula.
V uplynulých týdnech se v americké League of Legends lize LCS řešilo hodně ožehavé téma ohledně importu hráčů. Vlastníci a zakladatelé organizací, zejména TSM a Cloud9, se pustili do veřejné debaty, která nedopadla moc dobře.
Americká liga se potýká s dlouhodobými problémy na mezinárodní scény. Region je brán mezi 4 největší v LoL esportu, přesto zaostává za třemi nejlepšími (Evropa, Čína, Korea). Americké týmy řeší tento problém importem zahraničních hráčů. Každý celek může mít maximálně 2 importy v jednu chvíli. Po několika letech hraní v LCS se importovaní hráči začnou považovat za domácí. V LCS tak nalezneme celky, které se skládají i ze 4 zahraničních hráčů. Výsledky přesto nepřicházejí.
Minulý víkend tak opět odstartovala debata, zda by LCS mělo odstranit pravidlo pro nasazení maximálně 2 importovaných hráčů. K tomu se přikláněli úplně všichni vlastníci týmů, ale ne hráči ani komunita. Nejvíc byl slyšen Jack, majitel Cloud9. Jeho ostrá debata, ve které si nebral servítky zůstala jenom na redditu organizace. Zakladatel TSM, Andy Dinh, známý pod přezdívkou Reginald, se ale nechal slyšet i na Twitteru.
Odpověď supportovi s přezdívkou Vulcan z týmu Cloud9 byla velmi ostrá. Podle něho by si Vulcan přišel bez LCS pouze na práci s minimální mzdou. Vulcan přitom pochází z Kanady a nebere se jako import stejně jako ostatní kanadští občané v LCS.
Reginald toho dne opravdu hodně zdůrazňoval svůj postoj k tématu importů. O den později jeho tým prohrál proti Dignitas, celku bez jediného importovaného hráče.
Výsledkem je relativně směšná pokuta o hodnotě 5 tisíc dolarů. Reginald se supportovi Cloud9 omluvil a sdělil mu, že myslel minimální mzdu v LCS (75 tisíc dolarů ročně).