Byl spuštěn veřejný test 1.0.2, je na čase sbírat zkušenosti na sovětské devítky.
Od posledního vydání nové verze uplynulo něco málo přes dva týdny, mezitím bylo vydáno několik miniaktualizaci a nyní se chystá na testování další slušně nabitou aktualizaci. Je zde spousta věcí k otestování, od rozvinuté úpravy vzhledu vozidel a úprav návrhu úrovní na vybraných mapách až po nové sovětské tanky X. úrovně. A také tu máme hromadu zdokonalení pro zážitky nováčků.
Sovětské tanky X. úrovně
Počátkem tohoto roku byla druhým nejdiskutovanějším tématem (samozřejmě po nové grafice) revize sovětského technologického stromu. Většina úprav, odhalených v prosinci loňského roku, se na produkční servery dostala ve verzi 9.22. Nyní je načase nadzvednout oponu a podívat se, co se skrývá na dvou prázdných místech X. úrovně.
K-91
ZK potřebné k odemčení tanku: 252700
Ve verzi 1.0.2 povede linie Objektu 430 Verze II k tanku K-91. K-91 má silný pancíř věže, což je charakteristický znak celé této linie tanků s věžemi vzadu, a o to jde, o přirozený postup v linii tanku A-44. Jeho nadprůměrná přesnost spojená se skvělou rychlostí střely (1 700 m/s), časem zaměření (1,9 s) a průbojností (276 mm s APCR granáty) ,může být fajn, problémy jen dělají motory v přední části tanku.
Object 277
ZK potřebné k odemčení tanku: 220800
T-10 je kvalitní těžký tank s mobilitou a pancířem, je naprosto úžasný, agresivní a dobře chráněný Objekt 277 jde v jeho šlépějích, ale pozvedá jeho styl hry na novou úroveň díky vyššímu poškození za minutu, vyššímu alfa poškození a průbojnosti, společně s rychlejším mířením a větším množstvím HP. Zároveň po svém předchůdci také zdědil zranitelný spodní plát pancíře, průměrné sklápění děla (-5,5 stupně) a dohled (400 m). Nenechte se zmást, protože tenhle nováček je spolehlivý, má silnou „kůži“, a když dokážete využít jeho silných stránek, tak vám zvládne vyhrát zápas.
Revize map
WG: Aktualizace 1.0 vdechla nový život 29 mapám, opravila dlouhotrvající nevyváženosti a znovu ztvárnila známá prostředí ve strhujícím HD. Ačkoliv většina změn fungovala, jak měla, tak jsme jasně a zřetelně slyšeli spoustu hráčů, kterým se nelíbilo poslední kolo úprav na mapách „Fjordy“ a „Erlenberg“. Na základě vašich připomínek a statistik bitev se k nim tým vrátil zpět, aby vyřešil potíže s nekonzistentností a pocitem, že tato bojiště nebyla „zábavná“. Také jsme provedli změny v návrhu úrovní na mapách „Malinovka“ a „Horský průsmyk“.
Pro podrobný rozpis změn, kterých ve verzi 1.0.2 doznají mapy „Fjordy“, „Erlenberg“, „Malinovka“ a „Horský průsmyk“, zůstaňte s námi.