Advertisement
[CS:GO] Nová mapa Canals a bedna Spectrum

Canals

Do Counter-Strike: Global Offensive přichází s posledním updatem zbrusu nová mapa! Nese název Canals a představuje historické italské město, ve kterém se SEAL Team 6 pokouší zabránit útoku teroristické organizace Phoenix.

Mapa staví na klasickém defuse/bomb formátu a je dostupná pro všechny herní módy. Najdete ji v kategorii záložních map v rezervě. Jeji design je inspirován skutečným prostředím a architekturou italských Benátek. Pro srovnání se skutečností se můžete podívat do galerie, kterou na Imgur vytvořil uživatel GreenZye.

Canals

Nová Spectrum case a skiny

Další novinkou je uvedení bedny Spectrum, která obsahuje 17 nových komunitních skinů. Její obsah si můžete detailněji prohlédnout ZDE nebo v následujícím videu:

Další úpravy map a modelů

Nejvíc změn tentokrát směřuje na mapu Nuke. Mimo jiné byl snížen radius poškození z výbuchu bomby (souvisí se zápasem NaVi v Katovicích, kde se hráči neúspěšně snažili uchránit zbraně) nebo úsměvné prohloubení vodní nádrže kvůli varování "Deep Water", které doposud neodpovídalo skutečnosti (na to upozornil uživatel hollandje na Redditu).

Dalších menších změn se dočkaly také mapy Cobblestone, Cache a překvapivě také Italy. Vizuálního updatu se dočkal také model teroristy Phoenix pro věrnější podání barev a vzhledu. Za zmínku stojí také několik nových příkazů pro konfiguraci hry, které naleznete v kompletním changelogu níže.

Kompletní changelog

[CSGO]
– Released Canals, available in all game modes.
– Visually upgraded the Phoenix Terrorist player model.
– Added the Spectrum Case, featuring 17 community designs. In the Spectrum Case, the rare special item will be the second generation of knives in Chroma finishes.

[ AUDIO ]
– Improved performance when using HRTF.
– Fixed some cases where grenade sounds wouldn’t play when they should.

[ MISC ]
– Fixed teammate color problem when teammates select an invalid color.
– cl_drawhud_force_radar can have three values: -1 to force draw no radar, 0 default, 1 to force draw radar even if other HUD is disabled.
– cl_drawhud_force_deathnotices can have three values: -1 to force draw no deathnotices, 0 default, 1 to force draw deathnotices even if other HUD is disabled.
– Added option to Game Settings to set Team ID to Always On ( cl_teamid_overhead_always ). Server can disable with sv_teamid_overhead_always_prohibit.
– Added binding to Show Team Equipment ( +cl_show_team_equipment ) that will show teammates’ full Target ID, including equipment. Server can disable with sv_show_team_equipment_prohibit.
– func_rotating objects no longer freeze and spam server console after rotating 1000 times

[ MAPS ]

Nuke:
– Thinned out corner when coming into hut from lobby, making it easier to peek into A site
– Bullets now do more damage when shot through walls in hut
– Raised rollup door in Mini, making it easier to see towards rafters
– Removed three boxes on top of blue container near garage
– Reduced C4 explosion radius from 500 to 400 units (Thanks NaVi!)
– Made water outside the map deeper (Thanks hollandje!)

Cobblestone:
– Raised arch on CT side of long A

Italy:
– Fixed some boost exploits
– Railing on top of boost position near T bridge no longer blocks bullets

Cache:
– Various bug fixes

Komentáře

Pro psaní komentářů musíte být přihlášený. Přihlaste se na svůj Grunex účet nebo si založte nový.

Načítám komentáře...

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace