Další obrovský update od zítřka ožije na testovacích serverech. Tuna oprav chyb a spousta vylepšení je tady.
Je to tady! Očekávaný měsíční update, který se tentokrát malinko zpozdil, už žije na testovacích serverech a máme tady kompletní seznam změn.
Optimalizace
Patch se opět nese hlavně v duchu optimalizace. Na straně serveru došlo k optimalizaci fyziky vozidel a plotů, dvěří a oken. Klientská část přináší lepší využití paměti pro vykreslování objektů, terénu, fyziku vozidel a zlepšení UI.
Nové předměty a změny postav
Přidána byla zbraň Mk14 EBR - puška, kterou budete krmit 7.62mm náboji a kterou můžete modifikovat předměty pro sniperky.
Nově si můžete pro svoji postavu vybrat dvě nové tváře a účesy (platí pro obě pohlaví).
Gameplay
Je tady slibovaný First-person mód pro americké a evropské solo a duo servery. Během přeletu letadlem stále zůstává k dispozici pohled třetí osoby a stejně tak tomu je i při seskoku s padákem.
Zcela zásadní je možnost vrátit se zpět do hry, pokud hráči byli v průběhu odpojeni. Stejně tak i nová možnost hrát s xbox ovladačem. Nesmíme zapomenout ani na dříve oznámený FOV slider. Přidána byla také podpora vertikální synchronizace, zlepšení nastavení voice chatu a nově i funkce nahlašování hráčů. Velkou novinkou je také možnost nechat zobrazit úroveň helmy, vesty a batohu přímo v HUDu. Stejně tak i všechny zbraně můžete nechat zobrazené v pravé části obrazovky.
Další změny
Přidány byly nové animace při konzumaci energy drinků a dalších podobných předmětů. Ve vozidlech nově můžete používat klakson a troubit. Zrychlilo se přebíjení pušky VSS. First Aid Kit a Painkillers se aplikují už za 6 vteřin. Med kit a Adrenalin byli rovněž zrychleny na 8 vteřin. Jasnější by mělo být rozlišení zvuků z okolí budov a interiéru. Změnily se také zvuky při zaměřování a i u vozidel.
No a samozřejmě nesmí chybět obrovská škála opravených chyb. Od průhledných stěn ve specifických situacích až po záseky zbraní v automatickém módu. Pokud by vás zajímaly konkrétní změny, můžete mrknout SEM.
Update měl být původně na testovacích serverech zpřístupněn už v úterý, ale kvůli stabilitě byl nakonec odložen na středu.