Advertisement
Vývojáři prozradili ukryté fígle ve hrách: Ukazatele zdraví mohou lhát a další

PC Gamer si všiml velice zajímavého Twitter vlákna, které odstartovala návrhářka designu Jennifer Scheurle hry Earthlight. Vše se točí okolo ukrytých herních mechanik, které mají zlepšit herní zážitek a hráči o nich neví.

Například ve hrách Assassin’s Creed či Doom vám ukazatele zdraví lžou, když máte poslední zbytky zdraví. Poslední část zdraví totiž "ustojí" více zásahů, než předchozí dílky.. Něco podobného měl BioShock, vývojáři těsně před smrtí udělali hráče na krátkou dobu nesmrtelným – opět pro efekt „jen tak tak jsem přežil“.

Vývojář Shadow of Mordor zase prozradil, že při duelu nepřítel dostal ke konci více zdraví, aby došlo k prodloužení boje. System Shock měl „speciální“ poslední náboj, kterému vývojáři zdvojnásobili poškození. Často jste tak měli super pocit, že vás právě poslední kulka zachránila.

V Surgeon Simulator, když vytočíte svoje číslo, tak vám hra zavolá a nabídne vodítko pro odemknutí skryté úrovně. Vývojář bohužel nesdělil další detaily. Civilization: Beyond Earth zase údajně obsahuje vychytávku, aby vždy existovaly opačné ideologie a tím pádem došlo k válce. Jeden z vývojářů zase prozradil termín „coyote time“ po komiksovém hrdinovi kojot Wilda. Když hráč skočil pozdě, tak skok přesto fungoval.

Podobných triků vývojáři přiznali mnohem více. Pokud vás tak téma zajímá a angličtina není překážkou, rozhodně si pročtěte celé Twitter vlákno.

Komentáře

Pro psaní komentářů musíte být přihlášený. Přihlaste se na svůj Grunex účet nebo si založte nový.

Načítám komentáře...

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace