Tvůrci sdělili herní dobu i časovou dostupnost příběhových přídavků.
V rozhovoru pro server MMORPG zástupce režiséra hry Diablo IV Joe Piepiora sdělil, že Battle Pass zabere zhruba 80 hodin. Dále taky vysvětlil, co přesně od něj mohou hráči očekávat, a jak budou fungovat sezóny.
Funkčnost sezón bude podobná těm z Diabla III. „Systém se příliš lišit nebude. Dříve zvolený formát se nám líbil, a proto se ho držíme,“ vysvětlil Piepiora. Za splnění různých sezónních úkolů, poražení příšer, a účast na dalších aktivitách získají hráči přízeň, která se používá k postupu hrou.
Piepiora dále potvrdil dřívější informace, že Battle Pass pro Diablo IV bude k dispozici v bezplatné i placené prémiové podobě. Pro dokončení sezóny i s obsahem z Battle Passu pak bude nutné investovat zhruba 80 hodin herního času. Dosažení maximální úrovně by mohlo trvat ještě o něco déle, v závislosti na šikovnosti hráčů.
Dějové přídavky budou dočasné
Sezóny budou zahrnovat dodatečný příběhový obsah, který se představí každé tři měsíce, o čemž se Piepiora nedávno zmínil v rozhovoru pro magazín Game Informer. Pro server MMORPG pak upřesnil, že dějové linky budou pouze dočasné a hratelné jen během konkrétní sezóny. Dodal ale, že pokud by vývojáři někdy přidali rozsáhlejší příběhové přídavky, které by navazovaly na hlavní události Diabla IV, nebo by případně mohly vést k budoucím rozšířením, tak by byly trvalé a dostupné pro všechny hráče.
S blížícím se datem vydání Blizzard stále poodhaluje nové informace k očekávanému akčnímu RPG. Přitom sami plánují upřesnit funkčnost některých chystaných mechanik během vlastního živého přenosu, který se uskuteční 20. dubna. V něm chtějí zejména reagovat na zpětnou vazbu z ukončené bety, a seznámit fanoušky s endgame obsahem.
Diablo IV vychází 6. června, a přestože bude obsahovat Battle Pass a in-game obchod, Blizzard zdůraznil, že hráčům neumožní utrácet peníze za to, aby jejich postavy byly silnější.