Clash Royale získává svěží letní update
Gaming Článek Clash Royale získává svěží letní update

Clash Royale získává svěží letní update

Štěpán Kulík

Štěpán Kulík

4. 7. 2019 16:30

Supercell si pro nás připravil svěží letní update na horké letní dny.

Reklama

Začaly nám letní prázdniny a finští Supercell si pro nás připravili velký letní update, který vám hru osvěží na horké letní dny. Nový update nám přinesl novou kartu - Fisherman, novou arénu - Fisherman's Float, dva nové herní módy, změnu dosahu melee jednotek a také upravenou variantu na battle pass - Pass Royale. Spolu s těmito novinkami přišlo i pár balančních změn, které se týkají pěti karet.

Pass Royale

Hlavní novinkou přinášející aktuální patch je Pass Royale, který vychází z klasického battle passu. Ten určitě znáte z jiných her a i v tomto případě se vám za určitý poplatek zpřístupní speciální odměny. Pass Royale plně nahrazuje systém crown chest, který je nyní součástí free části Pass Royalu. Fungování je stále stejné, sbíráte vyhrané korunky, které vám odemykají jednotlivé úrovně a s nimi spojené odměny. Pro majitele Royale passu se také zpřístupní nový Season 1 emote a Tower skin, který vám změní podobu vaší hlavní budovy a dvou podpůrných věží. Samozřejmostí je pak větší přísun zlata, různých truhel a karet, kterými jistě nepohrdnete. Poslední velkou výhodou pro majitele Royale Passu jsou takzvané perky. Ty instantně odemknou určité výhody ihned po zakoupení. Mezi perky patří Automatické odemykání beden (začnete odemykat jednu bednu a další si můžete dát do řady), neomezené množství opakování speciálních eventů (už nebudete muset utrácet své těžce našetřené gemy na opakování eventu, který se vám nepovedl), zlatý nickname (každý, kdo si zakoupí Pass Royale, dostane pozlacené jméno), Lighting strikes (každá bedna, kterou dostanete v rámci passu, bude mít minimálně jednu možnost striku). Pass Royale můžete pořídit přímo v herním obchodě za příjemných 129 Kč.

Nová karta Fisherman

Takto velký letní update by se určitě nemohl obejít bez nové karty. Po několika pokusech, které byly spíše upravenými klony již existujících karet, se nyní Supercell vytáhl a po delší době nám přináší zajímavou a originální kartu. Jak už název napovídá není jím nikdo jiný než Rybář aka Fisherman, který vám pomůže kontrolovat hru svou kotvou. Díky ní si dokáže přitahovat nepřátelské jednotky přímo k sobě a naopak, pokud se dostane do blízkosti nepřátelské věže, přitáhne sám sebe k ní. Tím vzniká velký prostor pro využití této karty a bude tedy jen na vás, jak ji využijete. Nová karta se dostane do hry až na přelomu července a srpna, ale už nyní ji můžete vyzkoušet ve speciálním eventu - Fisherman´s Catch!. 

Fisherman (základní 9. lvl)

  • životy - 800
  • damage - 190 (126/sek)
  • rychlost útoku - 1,5 sekundy
  • rychlost - střední
  • cíl - pozemní jednotky
  • dostřel - melee: medium

Nové herní módy

Jak už je zvykem s většími updaty autoři přidávají i zajímavé herní módy, které mají za úkol hráče trochu vyvést ze stereotypu a pokusit se jim ukázat různé varianty balíčků, nebo je prostě jen pobavit. Ani tento update není výjimkou a vy si tak nyní můžete vyzkoušet dva nové herní módy.

Take To The Skies

Nová zaplavená aréna je skvělým místem, kde můžete svádět své velkolepé boje. Jak už název napovídá, v tomto novém herním módu budete do bojů moci vytáhnout pouze své vzdušné jednotky a ty suchozemské nechat pěkně v klidu, aby si odpočinuly. Proto si připravte své letecké buildy a vyrazte vstříc osudu.

Fisherman´s Catch

Tento herní mód je upravenou verzí již existujícího módu. Uprostřed mapy mezi mosty se nachází budova naší nové karty Fisherman. Tu budete muset zničit, aby se Fisherman přidal na vaší stranu a pomohl vám zvrátit hru ve váš prospěch.

Změna dosahu melee jednotek

Když v roce 2016 vyšel Clash Royale, tvůrci klasifikovali jednotky s rozsahem (range) menší než 2 jako melee. To mělo za následek, že mnoho karet mělo dramaticky odlišné rozsahy. V tomto updatu se však tvůrci rozhodli tento nešvar vyřešit a rozdělili tak melee na short / medium / long. To vám nyní pomůže rozeznat, jaká z melee jednotek zaútočí jako první. Níže můžete vidět, jaké jednotky spadají do jednotlivých kategorii.

Tiles - představují čtverce, které vidíte v aréně na zemi a které ovlivňují umístění i rozsah jednotek atd.

 

Melee - short (0.8 tiles)

  • Rascal Boy
    • z 1 na 0.8 tiles

Melee - medium (1.2 tiles)

  • Dark Prince
    • z 1.25 na 1.2 (Radius z plošného útoku (Area Damage) z 1.25 na 1.2)
  • Goblin Giant
    • z 1.25 na 1.2
  • Elite Barbarians
    • z 1 na 1.2
  • Knight
    • z 1 na 1.2
  • Mega Knight
    • z 1 na 1.2
  • Miner
    • z 1.3 na 1.2
  • Mini P.E.K.K.A
    • z 1.05 na 1.2
  • Valkyrie
    • z 1 na 1.2 (radius otočky ze 2 na 2.4)

Melee - Long (1.6 tiles)

  • Mega Minion
    • Range: 2 -> 1.6
  • Minions
    • Range: 2 -> 1.6
  • Night Witch
    • Range: 1.65 -> 1.6
  • Prince
    • Range: 1.85 -> 1.6

Balanční změny

Tento update také přináší několik velkých balančních úprav. Jednou z nich je například rework Cannon Cart.

  • Cannon Cart - rework
    • Poškození: -17%
    • Rozsah: +10% (z 5 na 5.5)
    • Rychlost útoku: +17% (z 1.2 sekundy na 1)
    • Životy/Štít: +1.5%
  • Cannon
    • Poškození: +32%
    • Rychlost útoku: -25% ( z 0.8 sekundy na 1)
  • Giant Snowball
    • Rozsah: z 3.0 na 2.5
  • Inferno Tower
    • Životnost: -25% (ze 40 sekund na 30)
  • Goblin Cage
    • Životnost: +33% (z 15 sekund na 20)
    • Goblin Brawler:
      • Damage: +25%

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama