Zároveň se loučí s jedním důležitým vývojářem.
Nový díl série Dragon Age je pod důkladným drobnohledem všech fanoušků studia BioWare. Dle nových informací ale k vydání ještě dlouho nedojde. „Aktualizaci“ stavu vývoje přináší samotné studio v nové tiskové zprávě, informující o několika událostech v BioWare.
Generální manažer Gary McKay začíná s popisem různých etap v rámci herního vývoje, přičemž potvrzuje, že nový Dragon Age je v polovině produkční fáze – tedy samotného vývoje hry. Plán pro něj byl dokončen v minulém roce, v současné chvíli se vývojáři soustředí na tvorbu prostředí, postav, hratelnosti i cinematiců. V dalším odstavci pak oznamuje odchod výkonného producenta Christiana Daileyho, který byl důležitou součástí tvorby plánů.
Odchody v rámci studia BioWare byly v posledních měsících velice časté a hráči se začali obávat, jestli studio nepřišlo o většinu veteránů studia. McKay ale uklidňuje, že Dragon Age je stále pod vedením zkušených tvůrců. Produkčním ředitelem je Mac Walters s 18 lety zkušeností z BioWare, jenž posloužily i při vývoji Mass Effect Legendary Edition. Hlavní designerkou je Corrine Busche, která strávila 15 let v EA. Ředitel produktového vývoje je Benoit Houle, jehož cesta v BioWare započala před 16 lety a prozatím se podílel na každém vstupu do série Dragon Age.
McKay slibuje, že o Dragon Age tento rok určitě uslyšíme. Vedle této fantasy série se máme těšit i na další novinky ohledně Star Wars: The Old Republic i nového dílu Mass Effect – zde se ale bavíme o opravdu vzdálené budoucnosti, vývojářský tým prý stále tvoří prototypy.