Pro vývojáře to znamená více zdrojů, pro hráče více obsahu.
Iron Harvest pár let zpět zazářil na Kickstarteru jako tradiční strategie ve stylu Company of Heroes, ovšem se zasazením do netradičního světa. Konkrétně se jedná o alternativní historii roku 1920, kde velkou roli hrají bojové mechy.
Aktuálně tvůrci oznámili, že oficiálně mají vydavatele. Prý bylo zhruba tucet zájemců, s každým komunikovali a nakonec se rozhodli pro Deep Silver. Také připomněli, že jim zůstává “totální kontrola”, co se týče rozhodování o hře.
Vydavatel pomůže s infrastrukturou, zajistí konečnou distribuci hráčů a také poskytne prostředky. Díky tomu bude moci studio nabídnout více obsahu, potenciálně prý i další platformy a komunita se dočká editoru map pro PC. Komunitní mapy mají být hratelné také na konzolích.
Iron Harvest je aktuálně ve vývoji pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Dříve zveřejněný gameplay: