Na Horizon Forbidden West se snáší obří kritika kvůli LGBT obsahu
Gaming Článek Na Horizon Forbidden West se snáší obří kritika kvůli LGBT obsahu

23. 4. 2023 12:09

Na nové rozšíření se začala snášet kritika hráčů kvůli LGBT obsahu.

V dubnu se hra Horizon Forbidden West dočkala nové expanze s názvem Burning Shores. V tomto DLC si s Aloy projdeme prosluněné apokalyptické Los Angeles. Expanze také představila nové postavy jako je nová kamarádka Aloy. Na nové rozšíření se však začala snášet kritika hráčů. V době psaní tohoto článku má nová expanze na serveru Metacritic uživatelské hodnocení 2,9 z 10. Důvodem je primárně LGBT obsah, jelikož Aloy si se svojí kamarádkou postupně vybudovala velmi blízký vztah.

Uživatelé nejčastěji zmiňují, že se DLC místo na příběh soustředí na LGBT „propagandu.“ Další uživatelé negativně hodnotí délku příběhu nebo nedostatek inovací v hratelnosti. „Rozhodně nejhorší DLC, které jsem kdy v životě hrál. Krátké, nudné a s hloupým hlavním příběhem. LGBT propaganda. Nedoporučuji nikomu tímhle ztrácet čas,“ hodnotí nové rozšíření jeden z uživatelů Metacritic. Další dodává „Je tam stěží vedlejší obsah. [...] I tak mi to trvalo 10 hodin, nemůžu říct, že by to za to nestálo, ale pocitově to je opravdu velmi malé rozšíření hry, nedostatečné na to, aby se k tomu člověk po dohrání vrátil.“

Uživatelé, kteří hodnotí hru pozitivně, si chválí především grafiku a nové lokace. Spousta z nich nahlíží kladně také na příběh, který je hlavním tématem negativních hodnocení.„Tahle hra je tak dobrá! Nejlepší grafika, co jsem kdy viděl. Hraní je zábavné a příběh je prvotřídní. Jsem rád za Aloy, že našla svoji romantickou stránku, vítej v rodině děvče,“ kontruje negativním recenzím jeden z kladně hodnotících hráčů.